Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

166/203 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, tämä ketju on täynnä katkeria naisia, jotka ovat pukeneet itselleen farkut jalkaan, laittaneet kauluspaidan ja kravatin, ja polvistuneet MIEHENSÄ eteen ja kosineet! Olette naurettavia, se on miesten tehtävä!

Ymmärrän AP:ta täysin. Miettikää, miten pieni vaiva se on mieheltä hankkia sormus ja polvistua naisen eteen. Tässä AP:n tapauksessa miehen olisi pitänyt jo tajuta. Kyllä perinteitä pitää arvostaa edes sen verran, että älyää vaatia mieheltä kosintaa ja vähän romantiikan tajua. Elätte varmaan muutenkin kuin siat pellossa?

Eli jos en halunnut että mieheni kosisi minua (sinun mielestäsi) romanttisella tavalla, niin me elämme kuin siat pellossa? Kuulostaa loogiselta.

Minä en vain tajua sitä, että miksi miehen tai yhtään kenenkään pitäisi polvistua, mielestäni kaikkein kauneinta olisi se, että jompikumpi pariskunnan osapuolista vaikka ottaisi kädestä kiinni jossain yhdessä ollessaan ja kysyisi että tuletko kanssani naimisiin tms. Se on minun mielestäni romanttista, ei polvistumiset, ei ruusut, ei mikään sellainen mikä taas sinun mielestäsi on romanttista.

Sanot, että sen verran pitää perinteitä kunnioittaa että älyää vaatia kosintaa, mutta miksi ihmeessä? Minä en sellaista olisi halunnut, eikä mies. Minä en olisi myöskään halunnut sormusta enkä sitä halvatun polvistumista. :D

Ja AP, en usko että miehesi ymmärtää että hänen tekemänsä kosinta ei ollut sinulle riittävä, joten kannattaa joko puhua hänen kanssaan että voisiko hän suorittaa kosintatoiminnan uudelleen sinun tavallasi, tai sitten vain hyväksyt että nyt et saanut sellaista kosintaa mitä halusit, life is life, tärkeintähän on tässä tapauksessa se liiton solmiminen, ei kosinta, vai mitä?

161/178 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity lähes mitenkään asiaan, mutta pakko jakaa tämä upea miss Helsinki-finalistin poseeraus teille :D Nätti tyttö mutta duckface on aika karu.

11/14 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisitte yhden päivän kokea 35-vuotiaan mieheni tuskat kun hän 21 vuotta polttaneena yrittää lopettaa. On nikotiinilaastaria, -purkkaa, -sumutetta ja sähkötupakkaa mutta naama irveessä pystyy olemaan korkeintaan 2 viikkoa polttamatta. Olen luvannut hänelle 1000 euroa rahaa siitä jos hän onnistuu olemaan vuoden polttamatta mutta ei.

Se on teille nyt niin paljon helpompaa lopettaa kuin tulevaisuudessa :D

10/23 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MariaNoora kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sai varmaan mafialta kunnon höyhennykset, kun ei vaatinut rahaa. Nyt sillä ressulla on ollut kova työ saada se ruokakassi myytyä. Pliis, älkää avustako näitä! Se, että annatte rahaa tms. ei mene heidän hyväkseen. Ja poliisi tästä on varoitellut jo vuosia, miksi ei mene perille? Ja joo, säälittää minuakin, mutta autan kotimaassani oikeita kärsiviä omalla laillani.

Tietenkin hän rahan takia siinä istuu. Mutta edes se mafia ei voi sanella sitä mitä lahjoittaja haluaa antaa. Juuri siksi ruokaa, että se on mafialle ei mitään, mutta tytölle jotain. Eli jos vaakakupissa on pari senttiä mafialle tämän surullisen naisen kerjäämänä versus vatsa täyteen ja ruokaa tytölle niin valitsen jälkimmäisen. Eikä mafia voi käsittääkseni hirveästi laittaa "myyntitavoitteita", sehän on tuurista kiinni mikä on minkäkin päivän tuotto.

Ap

Tekosi oli hyvin kaunis ja kiltti, mutta valitettavasti minäkin uskon että vaikka osan ruoasta tyttö syökin itse, niin isommat pomot määräävät hänet joko myymään loput ruoat ja/tai sitten rankaisevat siitä, että tyttö ei kieltäytynyt ruokakassista ja vaatinut rahaa, ja vielä kehtasi syödäkin. Koska he varmasti pelkäävät sitä, että jos ihmiset nyt alkavatkin antaa rahan sijasta ruokaa, heiltä menee bisnes nurin.

En silti halua että tunnet pahaa mieltä, sinä ajattelit todella ihanasti ja pyyteettömästi, mutta jatkossa ei vastaavaa kannata tehdä. Niin epäloogiselta kuin se saattaa aluksi tuntuakin.

34/44 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekstistä ymmärsin että noiden AP:n ehdotuksien piti olla erilaisia mutta yleisiähän nuo ovat. Hämmentävää tuollainen.

Itse olen edelliseltä koulutukseltani hopeaseppä ja nykyiseltäni viittomakielen ohjaaja. Tarkoitus olisi jatkokouluttautua toimintaterapeutiksi ja sen jälkeen seksuaalineuvojaksi.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.