Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

47/645 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina Lahtinen ja Krista Siegriefds, vain Vappu Pimiä puuttuu ja koossa olisi Suomen ärsyttävimmät naisjuontajat.

37/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät on kuitenkin aika arvokas tilaisuus.

Kyllä tilaisuuteen pukeudutaan sen luonteen mukaan. Vaikka tykkäisi pukutua aina vekkareihin ja kokisi puvun epämielyttävänä niin ei silti häihin mennä verkkareissa vaan kunnioitetaan juhlan luonnetta ja vieraita pukeutumalla siististi.

Tai sitten pidätte rennot häät mökillä ja vihkiminen muualla kuin kirkossa, jolloin jokainen voi pukeutua vaikka uimahousihin ja ongelma on ratkaistu.

Naiset aina määräille miten miehen tulee pukeutua, mutta kun mies toivoo naiseltaan jotain niin on kauhea sovinisti eikä kunnioita naista.

Laita kuva tyylistä jota meinasit niin saatan muuttaa mieltäni.

Sinulle ainoat housut ovat verkkarit????

Kyllä kirkkoon voi mennä housuissa. Voivathan miehetkin vai vaaditko heiltäkin kilttiä tai arabimiesten käyttämän kaavun tyyppistä asua?

Mustavalkoinen maailma ahdistaa aina, kun siihen törmää. Esim. just tällainen, kirkkoon mekko, muuten voit valita jonkin muun paikan. Ilmeisesti sitten jouluna lanttulaatikkoa, vaikka kukaan ei tykkäisi tyyliin onhan roskis olemassa.

Ei, vaan elämän pitää olla omannäköinen - myös omissa häissä.

Entä jos mies haluaisi laittaa kiltin tai kaavun? Kuinka monella naiselle se olisi ok? Kyllä naiset vaatii mieheltä sen puvun.

Edelleen olisi kiva nähdä tai kuulla millaiset housut ap meinasi laittaa? Ja millaisen yläosan.

Minun mieheni haluaa laittaa päälleen kokopunaista, siis takkia, housuja ja aluspaitaa myöten, vain kravatti ja kengät ovat mustat. Helvetin ruma asukokonaisuus mutta koska se on 50 % hänen päivänsä ja hänen pukeutumisensa 100 % hänen asiansa, minä en puhu enkä pukahda, eikä se minua haittaa. Pääasia että hän tykkää siitä.

34/34 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kaverin jäätelöt, aina. Maku, hinta, laatu, ulkonäkö, pakkaus, kotimaisuus, kaikki kohdallaan.

30/46 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten jollekin voi olla noin tärkeää se, että morsian on pukeutunut mekkoon. Sehän on sama asia, kuin housut, paitsi että se on yksiosainen, jotkut pitävät sitä todella epämukavana tai muuten haluavat pitää oman tyylinsä hääpäivänään. Elämme vuotta 2017.

51/111 |
26.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on kyllä rehellisesti sanottuna vaikea uskoa, että juuri kukaan valitsisi omenaa jos päärynä ja omena ovat vaihtoehtoina. Kaikki vartalonmuodot voivat olla kauniita, mutta omenassa dominoi suuri vatsa, päärynässä leveä lantio, joka kuitenkin on länsimaalaiseen kauneusihanteeseen sopiva, toisin kuin iso vatsa. Omenavartaloisella voi olla suuret, kauniit rinnat ja hoikat sääret, eivätkä ne ole päärynävartaloisellakaan harvinaiset, mutta omenavartaloinen taas ei päärynän kapeaa vyötäröä voi saada (ollen samalla yhä omena).

En halua kuitenkaan haukkua mitään vartalotyyppiä, vaikka olen sitä mieltä, että päärynävartalo on lähes aina omenaa kauniimpi.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.