pulu
Kommentit
Nenälaulantaa nuotin vierestä. Ihanaa.
Harmittaa kun tähänkin olisi kannattanut laittaa tanssijoita taustalle, ei tuollainen pelkistetty heiluminen säväytä ketään. Laulussa puhutaan susista jotka lähestyvät, olin varma että nyt ymmärretään näyttävyyden päälle ja laitetaan tummapukuisia tanssijoita susiksi ympärille, mutta ei.
Voi ei, suosikkini Emma ei toimikaan livenä.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Olen hieman huolissani; tähän mennessä pidän Guntheriä ja Danielia vähiten huonona.