pulu
Kommentit
No nyt on sentään oikeaa laulua. Upea puku ja kaunis stailaus, melko Adelemainen.
Hämmentävää, en osaa sanoa, tykkäänkö Caveman-esityksestä vai en.
Ai että kun en kestä tota Niinaa ja hänen mukahauskoja höpinöitään.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
Norma John hyppäsi voittajasuosikikseni kertaheitolla. Upeaa laulua, upeaa pianonsoittoa, upea valoshow.