Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

36/40 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, parempi välipala kuin vaikka karkit mutta itsekin miellän erityisherkuksi enkä arkiruuaksi.

Millä perusteella parempaa kuin karkit?

Perunalastuissa on enemmän ravintoarvoja kuin karkeissa. Luulisin että ovat myös parempia hampaille.

Lisäksi ei tule verensokeriin äkillisiä nousuja ja laskuja joista on haittaa kropalle. Insuliinit kiittää.

Näin ykköstyypin diabeetikkona en tiedä mitään, mikä nostaisi verensokerin yhtä nopeasti kuin sipsit.

54/60 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe syytä muuttaa ihanaa elämääni mitenkään, opiskelen unelma-ammattiani asuen rakkaan, hyvän mieheni ja kaninpoikasen kanssa kauniissa kodissamme ja vaikka rahaa ei ole juuri nimeksikään, niin opintotuella pärjää silti. Saan sitä paitsi ihan tarpeeksi nähdä lapsia osa-aikatyössäni, se on parasta ehkäisyä kautta aikain.

Hankin varmuudestani huolimatta, tai oikeastaan sen vuoksi sterin välittömästi kun täytän 30, jotta voin lopettaa hormonaalisen ehkäisyn.

54/67 |
03.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuulunko varsinaisesti pitkiin kun olen 175 cm, mutta vastaan kuitenkin että ei, ei tarvitse, oma mieheni on saman pituinen kuin minä ja huonon ryhtinsä takia näyttää lyhyemmältä.

310/645 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok laulu ja hyvä laulaja, tykkäsin jo Idolsissa Catharinesta, mut pliis, nuo taustatanssijat...

270/645 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tyypeillä olisi ollut mahdollisuus räjäyttää pankki jollain shokeeraavalla showlla, mut ei sit.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.