Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

62/66 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä asun Turussa mutta aikaisemmin Tampereella ja sinne sydämeni jäi: kaunista ja modernia arkkitehtuuria joka kunnioittaa kaupungin historiaa, paljon tekemistä kulttuurin parissa, ihana luonto ja puistot, upeat järvet ja hyvät, monipuoliset ravintolat, useita teattereita ja avoin ilmapiiri. Tampereen yliopistollinen sairaala on myös vertaansa vailla.

Noottia annan vähän puutteellisista bussiyhteyksistä, mutta muuten kyllä rakastan Tamperetta.

16/29 |
13.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan ylipäätään näkyy vain kaksi hahmoa joista ei edes erota, ovatko naisia vai miehiä.

61/83 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä liittyy ah niin hulvattomaan Porvooseen saa jotenkin epämääräisen olon aikaan.

9/72 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Suklaajäätelö, forever. Parasta ovat Kolmen kaverin ja Ainon suklaajäätelöt, myös Pätkisjätski on taivaallista.



2. Pikaruoka, esim. hodarit, hampurilaiset, makkaraperunat... muuten en juurikaan ole suolaisen perään. Lisäksi hapankorput oivariinilla ovat syntisen hyviä.

43/46 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tampereen ulkonäkö vain paranee koko ajan, Tornin kanssa meni hetki sulatella mutta nykyään pidän siitäkin, varsinkin lähempänä katsottuna se on oikea oodi käsityöalalle ja historialle. Tampereella toteutettava arkkitehtuuri kunnioittaa luontoa ja mennyttä aikaa. Siitä uudesta Ratina-ostaristakin tulee varmasti hieno ja tyylikkäämpi kuin se vanha bussiaseman rotisko, enkä kyllä ole nähnyt yhdenkään ihmisen oksentavan missään tms. Juopot ja nuoriso nyt muutenkin kuuluvat julkisivuun joka kaupungissa.

Terveisin Turussa nyt asuva.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.