Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

22/70 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vitun idiootti pitää olla että luulee satunnaisten lehtijuttujen todistavan jotain. Suurin osa kuolee. Selvinneistä harvoista voidaan sitten tehdä noita kannustavia lehtijuttuja. =D

Niin että parempi kun se pieni pelastunut osa olisi vaan kuollut, pääasia on että ihmiset eivät ainakaan luule että sillä olisi mitään merkitystä. 900 kuollutta ja 100 pelastunutta on vielä huonompi kuin 1000 kuollutta.

3/254 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se ollut vartijoiden kutsumisesta paikalle?

37/66 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 toppatakki ja 1 trenssi.

73/83 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että voisin saada älykkyysosamäärätesteissä yhtään tuon enempää. En pidä itseäni idioottina, mutta olen matemaattisesti lähes täysin lahjaton (kuutosluokan matikka vielä sujuu hyvin mutta sen jälkeen nostan kädet pystyyn) enkä muun muassa sen vuoksi pärjäisi kyseenomaisissa testeissä millään tasolla hyvin. Puolisollani taas on paha luki- ja keskittymishäiriö, johon hän ei aikoinaan saanut laisinkaan tukea ja tästä syystä hänen sivistyksensä välttää juuri ja juuri perustason. Siispä vastaan että kyllä voisin seurustella, kun nähtävästi niin tällä hetkellä teenkin.

49/117 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kun sanoit että "Voidaan laittaa ruokaa yhdessä lasten leikkiessä, vaihtaa kuulumisia, elämä on hyvin sosiaalista ja on myös aikuista juttuseuraa lasten lisäksi päivisin. Ketään ei jää ulkopuolelle, on tiivis perhe ja suku johon kuuluu.", niin ei minulla ja valtaosalla ystävistäni ole mitään kiinnostusta hoitaa lapsia (joita ei edes ole, jostain syystä ystäviini lukeutuu paljon veloja), tai vaihtaa kuulumisia sillä välin kun tehdään ruokaa ja lapset leikkivät tms. Tuota ajattelutapaa olisi tarvittu n. 60 vuotta sitten, mutta ei enää tänä päivänä se ole niin yleistä että kannattaisi keskittyä tuollaiseen kotiäitien yhteisöjen synnyttämiseen.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.