pulu
Kommentit
Kaikkien kokemieni häiden vihkiparien olen uskonut päätyvät eroon alle viiden vuoden sisällä ja näin on aina tapahtunut. Olen pahanilmanpulu.
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti kasvata, mutta hiukset ulottuvat alaselkään. Leikkaan noin 2x vuodessa, jos sitäkään.
Onko joillain oikeasti hiuslaatu, joka ei kasva ellei muista leikata? Nimittäin epäilen tässä olevan takana jonkun parturi-kampaajien salaliiton, "ei se tukka kasva jos ei. ihuonoja napsi pois". Kyllä kasvaa. Paremmalta näyttää jos kaksihaaraiset silloin tällöin ottaa, muttei se siistimennkään kaipaa mitään usean sentin ottamista.
Itsekään en usko siihen että hiukset kasvaisivat yhtään sen nopeampaa jos niitä leikkaa, ei näin tietenkään ole, mutta tuo että siistiminen ei vaatisi useamman senttimetrin pätkäisyä, ei ole kaikilla totta. Minä kasvatan hiuksiani epätoivoisesti, pesen vain joka kolmas päivä, käytän latvansuojaa ja hoitoainetta, en föönaa enkä kiharra/suorista tai käytä mitään muotoilutuotteita. En harjaa niitä märkinä ja käytän vain Tangle Teeseriä selvittämiseen, en myöskään värjää hiuksiani, saunassa suojaan ne pyyhkeen alle ja pesen ne viileällä vedellä. Siitä huolimatta sain nyt vuodessa kasvatettua 5 cm tukkaa, josta eilen piti leikata harittavien, kuivien latvojen vuoksi 5 cm. Eli plus miinus nolla. En tule varmaan koskaan saamaan pitkiä hiuksia, unelmani olisi saada puoleen väliin selkää, mutta nyt ne ovat viimeiset 7 vuotta olleet yrityksistä huolimatta vähän alle olkapään.
Perunakellariin vain harjoittelemaan! No ei vais, se alkaa olla pahasti päivityksen tarpeessa, mutta tuollaisilla nettitehtävillä voit harjoitella englannin kieltä. Englanninkielinen musiikki, ohjelmat, elokuvat, kirjat ja äänikirjat ovat mielestäni se paras tapa oppia ääntämystä ja sellaista luontaista, automaattista lauseenrakentamista. Voit myös ostaa käytettyjä oppikirjoja ja harjoitella niiden avulla jonkun kieltä osaavan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Provo.
Olipa omaperäinen päättely.
Hitsari ja sorvari olivat pajalla, toinen sanoi: "Hei hitsari, heitä jakoavain!" Hitsari heitti. Hetken päästä hän sanoi: "Sorvari, laita lämpöä pienemmälle!" Mestari tuli silloin paikalle vihaisena ja sanoi: "Kuulkaas, ei ole olemassa sorvaria ja hitsaria, te olette hitsaaja, ja sorvaaja. Onko selvä?" He vastasivat: "Asia selvä, herra mestaaja!".