Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

38/101 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eniten tulee näillä näkymin menemään paikan vuokraan (500 €) ja orkesteriin (600 €) sekä ruokaan/tarjoiluun (1500 €). Sormukset teen itse, hääautoa emme tarvitse, mies vuokraa hääpuvun ja minä myös jos sopiva löytyy, kukat maksavat noin 60 euroa (viehe, heittokimppu) , kortit ovat halvimmasta päästä eli 50 euroa, valokuvaaja 500 euroa, sitten erinäiseen tilpehööriin (vieraskirja, suklaaputous, pöytälaput, tieviitat yms.) menee ehkä 300 euroa. Kalliiksihan tuo tulee vaikka paljon olemme karsineetkin sellaista ylimääräistä mitä emme halua, vaikka nyt tuo hääauto, -karkit, -korut, -kengät, -yöpaikka ja morsiuskimppu, mutta vanhemmat maksavat ison osan ja koska naimisiin olemme menossa vain kerran enkä ole koskaan juhlinut isosti mitään rippijuhlia lukuun ottamatta, niin halusimme kauniin juhlapaikan keskustasta ihan kirkon vieressä, hyvää ja riittävää ruokaa ja juomaa, huilisti-viulisti-sellisti-orkesterin jne. jotta saamme juhlia oikein kunnolla haluamallamme tavalla läheistemme kanssa. Vieraita tulee noin 45-50, tai siis sen verran kutsutaan. Sitten tuohon budjettiin vielä ehkä lisätään häämatka, en tiedä, tuskin sellaiseen on enää juhlien jälkeen varaa. Se ei ole niin tärkeää. Lainaa emme missään nimessä ole ottamassa, ja jos näyttää siltä että emme saa kaikkea maksettua samassa sysyssä, siirrämme naimisiinmenoa varakkaampaan elämäntilanteeseen.

57/104 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin tänään Ideparkissa puna-arapapukaijan jonkun naisen olkapäällä. Siinä se kaksikko eteni ihan tyynenä pitkin kauppakeskusta.

88/104 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puluparka kirjoitti:

Minä näin tänään Ideparkissa arapapukaijan jonkun naisen olkapäällä. Siinä se kaksikko kulki ihan tyynenä.

Kummassa?

Lempäälän Ideaparkissa. Hulvaton näky!

16/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista valkoisen perään. 4 oli lattian vuoksi suosikkini, muista en juurikaan tykännyt. Minulla iskee aina jokin lumisokeus kun asunnosta 90 % on valkoista, en saa siitä otetta katseella.

35/101 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä ihmiset moralisoivat jonkun rikkaan rahankäyttöä, häät ovat yhä todella monelle yksi elämän hienoimmista päivistä joihin jotkut haluavat panostaa. Niistä rahoista, mitä hääpari on juhlaan käyttänyt, menee veroja, joten siitä vain!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.