Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

6/40 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että se voi tuntua hassulta, että miksi naapuri on niin tarkka koiran suhteen, mutta sinun täytyy muistaa että koira on aivan eri asia kuin ruohonleikkuri tai lapio, se on elävä olento jonka omistaja on päättänyt kouluttamismetodinsa ja jos hän ei halua, että koiraansa kosketetaan ilman lupaa, sitä tahtoa on toteltava. Se on naapurin koira, ei sinun tai lapsesi, eikä teidän tule olettaa omianne saati suuttua siitä, että naapuri kivahti tytön toimiessa väärin.

16/17 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä täällä vaikka kuinka monta nimimerkillistä

3/27 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta, minä kirjoitan usein jotain vastaavaa, esim. vartoos ny tms. jotta kaveri näkee minun nähneen viestin ja että tarkistan vielä että onko minulla vapaata silloin. Mitä ihmettä muuta se muka edes voisi tarkoittaa jos sanoit tyyliin näin että "Amarillossa olis kiva käydä, sopiiko sulle klo 17 :)?" Öö Amarillo on ihan paska? Öö kuka on hereillä klo 17? Öö miksi sää kysyt että sopiiko mulle koska sun pitäisi tietää mun olevan työkyvyttömyyseläkkeellä eikä mulla ole koskaan menoa yhtään minnekään VARSINKAAN kello 17?

9/9 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitettiin lintujen pelastusnumeroon ja selvisikin että oli pieni poikanen, huh! :) Ei ollut loukkaantunut, ei osannut vain lentää...  Emo vahti kauempana.

Onnellinen loppu tarinalla, sano terveisiä Pululta jos kaveri vielä hengailee teillä.

7/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna linnun olla siinä vain rauhassa, se luultavasti keräilee voimiaan turvassa ja lähtee jonkin ajan kuluttua.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.