pulu
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Onhan Sarah Jessica ollut nuorena ihan nätti, mutta niin; valitettavasti vaan ikä on tehnyt tepposensa. :-(
No en nyt sanoisi noinkaan.
http://cdn-img.instyle.com/sites/default/files/styles/428xflex/public/i…
Sinä joka haukuit SJP:tä kuivan kesän oravaksi yms. niin olen kyllä eri mieltä kanssasi http://img.wennermedia.com/920-width/1440792784_141599pcnex_sjparker43_…
ja http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2015/09/honeymoon.gif
Minä olen ihan tasaisen turvonnut kasvoiltani, mutta ero on siis todella selkeä kun vertaa 12-vuotiaan minäni kasvokuvia ja 14-vuotiaan, kaulani ja leukaperäni ovat selvästi turvonneet sen jälkeen kun 12-vuotiaana sairastuin. Sellaiseksi ovat myös jääneet.
Perunaa pitää syödä perkele niin että korvista pursuaa.
Mielestäni hän on ennemminkin seksikäs tai hyvännäköinen kuin kaunis.
Minä olin meikkaamatta 21-vuotiaaksi saakka. Sitten tajusin näyttäväni paremmalta, raikkaammalta, naisellisemmalta ja huolitellummalta meikattuna. Niinpä käytän nykyään CC-voidetta, puuteria, kulmakynää, ripsientaivutinta ja joskus ripsiväriä, vaikka liikunkin paljon kokonaan ilman. Ei kiinnostanut silloin eikä kiinnosta vieläkään että kuka meikkaa ja kuka ei, kyllä Suomesta nyt löytyy iso määrä naisia jotka eivät niin tee. Yhtään siis meikkaamisen lopettaneita väheksymättä. Naurattaa usein nämä ns. meikittömät julkkisten kuvat, vaikka nyt Kardashian-Jennerin perheen otokset, missä valotus on täydellinen (ja valokuvaajan silmään ylivalottunut), asento on aistikas, kuvakulma edustava, vaatteet tukevat vartaloa, hiukset laitettu, hyvin nukuttu yö ja vähän tai vähän enemmän photaria niin jo on mennyt se "uskallan näyttää siltä miltä luonto minut tarkoitti"-idea ohitse ja tilalle on tullut "katsokaa miten kauniin kuvan minusta saa ilman varsinaista meikkiä"-tarkoitukseksi. Tänään näin Einistä meikittömän treenikuvan, Chisulta ja Heidi Klumilta on myös joskus tullut sellaiset oikeasti realistiset otokset.