Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

210/243 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain kovasti sitä nimisäätöä, se Smoukahontas oli mielenjäävä, erilainen ja hauska, sitten se vaihtui nimeen SMO, mutta koska "se oli käytössä jo jollakin" niin se vaihettiin ihan vain Sara-Maria Forsbergiksi, sen jälkeen Maria tippui nimestä pois ja oli vain Sara Forsberg ja sitten yhtäkkiä nimi onkin SAARA.

Tuossa se imagon rakentaminen meni oikeasti heti alussa pieleen.

774/900 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko teistä Tyrionin ja Danyn välillä kipinöitä? Minusta oli..

No ei ole. Turhauttavaa katsella miten yhdestä suosikkihahmostani on tehty parissa tuotantokaudessa tuollainen vässykkä.

173/207 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilkaa ketipinoria vaikeaan masennukseen, pakkoneurooseihin ja tinnitukseen. Tulee helpisti 40kg.

Jep, ketipinor oli minullekin kyllä aikasmoista myrkkyä. Siihen kun päälle vielä lisättiin yhtäkkiä alkanut kilpirauhasen vajaatoiminta ja päivässä noin 60 yksikköä pistettävä insuliini niin ruokavaliota ei tarvinnut edes muuttaa kun lihoin 174 cm pitkänä naisena 65-kiloisesta 82-kiloiseksi.

61/61 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

Piperista tykkäsin alussa mutta nykyään taas en, se bossittelu on myös vedetty jo liian pitkälle, se on kuin kuminauha jonka katkeamiskohta on jo valkoinen ja hauras mutta silti sitä vain pidetään jännitteessä.

Perun sittenkin puheeni, katsoin juuri jakson jossa Ruiz ja muu ämmäjengi poltti Piperiin sen natsimerkin ja sympatiat ovat sittenkin hänen puolellaan, Piperille tuli vallanhimo mutta hän onnistui pääsemään eroon siitä ja pyysi anteeksi siltä huonekaverilta, mitäs Ruiz lähti leikkimään tulella. Jotenkin sen veljelle soitetun puhelun aikana onnistuin samaistumaan Piperiin, se miten toinen kälättää omia hyviä uutisiaan ja itse vain yrittää pidättää kyyneleitä ettei ala itkeä kun itsellä on niin kamala olo.

766/900 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin palaset loksahtivat melkein kohdalleen kun itse kukin (Dany, Arya, Sansa, Jon, Theon ja Tyrion) lähestyvät samaa pistettä missä Jaime ja Cersei jo ovatkin. Olen ihan tyytyväinen että Ylivarpunen ja Co kuolivat, myös Tommen-riippakivestä päästiin, mutta yllätyin siitä että viimeisillä minuuteilla aloin tykätä Margaerysta, luulin tuohon saakka että hän todella jollain tapaa on aivopesty tuohon jumaluushässäkkään mutta juuri ennen räjähdystähän se sitten selvisi että näin ei ollut. Cersein en millään haluaisi kuolevan, hän ei ole läpeensä paha kuten vaikka Ramsay, mutta kuitenkin sellainen suola näissä yllättävän tylsiksi muodostuneiden hahmojen joukossa, esimerkkinä vaikka Tyrion ja Jaime, jollain tapaa hyvinkin yksipuolinen Dany.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.