Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

755/900 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cersei oli rakastunut Robertiin, Robert Lyannaan, Lyanna Rhaegariin, Rhaegar Lyannaan vaikka oli naimisissa Elian kanssa. Sellainen keskiajan Kauniit ja Rohkeat.

Cersei ei koskaan edes pitänyt Rpbertista vaan nai tämän koska Tywin pakotti. Lapsetkin on Jamien alta.

Kyllähän se Cersei taisi Robertista tykätä, niin kuin joku aiemmin mainitsi, silloin ykköskaudella C kuvaili miten komea R oli nuorena ja kuinka odotti hänen kanssaan naimisiin menoa. Mutta sitten Cersein kiinnostus Robertiin lopahti kun tämä tuli häävuoteeseen humalassa ja kuiskaili Lyannaa.

Mutta olipahan finaalijakso! Varsinkin musiikki oli upeaa. Cerseistä tuli Mad Queen, nyt kun kaikki lapset on kuolleet eikä mikään pidä häntä järjissään. Jaime taitaa myös vihdoin jättää Cersein, eli sillä ei oo oikein enää liittolaisiakaan, paitsi Qyburn ja Mountain.

Mua kyll ärsyttää että miks Cerseistä tuli kuningatar, koska sen ennustuksessa sanottiin että nuorempi ja kauniimpi tulee riistämään kuningattaren kruunun häneltä. Eli toisin sanoen se tapahtuukin tulevaisuudessa, itse kuvittelin sen jo tapahtuneen (kun Margaerystä tuli kuningatar). Tämä harmittaa siis siksi että vaikka Cersei näyttää nyt päässeen siihen asemaan johon on aina halunnut, niin se kohta riistetään häneltä (Daenerys?) enkä mä haluais nähä sitä enää tapahtuvan kun Cersei on ainoa jäljellä oleva hahmo josta tykkään... Ehkä mun pitää pakottaa itteni keksimään uus lemppari ennen ens kautta, Jon ois hyvä vaihtoehto.

Kauhee sepustus mutt oli pakko päästä avautumaan :D

Valitettavasti myös Cersei-fanina uskon että näin tulee tapahtumaan, Margaery ei ollut muutenkaan niin vahva ja näyttävä hahmo joka olisi oikeasti _vienyt_ kruunun, sen sijaan Daenerys saapuu laivastonsa ja lohareidensa kanssa kaupunkiin ja kaikki rakastavat häntä ja hän vie Cerseilta kruunun ja hippahei.

727/900 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yay tiesin alusta lähtien että Jon tulee istumaan lopussa kuninkaana. Ensikauden odotetuin kohta itselle on tuleeko sansasta ja the houndista se rakkaustarina mitä kirjat lupailivat. Hope so!

Mikä/kuka on Yay?

722/900 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No TÄSSÄ jaksossa oli lopultakin sitä mitä kaipasin koko kuudennen tuotantokauden ajan, hienoa ja toimivaa dramatiikkaa, käsikirjoituksessa ei mitään ylimääräistä, Tommenin kuolema oli jotenkin hätkähdyttävä vaikka sen tietysti tiesikin, alun kirkonkellot olivat upeat ja Margaeryn epätoivo juuri ennen räjähdystä oli myös tunteita herättävä. Se nunnan ja Mountainin kidutuskohtaus oli vähän outo, kauhea kiljunta kuuluu mutta mitään liikettä ei Mountainissa näkynyt, siis hän vain näytti seisovan siinä paikallaan. Tai sitten en ollut ihan hereillä.

Red Womanin häätäminen tytön tappamisesta oli vähän outoa ja tekemällä tehtyä. Olihan Shireenin kuolema kamala ja väärin, mutta eiköhän näissä leikeissä ole jo kuollut aika monta muutakin lasta ja vanhusta, Red Woman olisi ollut aikamoinen hyöty voiminensa ja nyt hänet on kuoleman uhalla lähetetty pois.

79/147 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Jos tekisit feikkiprofiilin, joutuisit tekemään kauan hommia, että saisit sinne "kavereita", päivityshistoriaa ja muuta uskottavaa toimintaa. Tosi

huono.

Itse asiassa se on hyvinkin helppoa, tein itsekin erinäisistä syistä feikkiprofiilin jonne sain parin vuorokauden aikana yli 70 facekaveria ja useita kuvia, joihin laitoin päivämääräksi esim. 10.5.2013.

19/35 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ei oo mitkään kärpäslätkät, be vasta kauheat onkin. Pitää olla muotoa rinnoissa. Kiinteät c kupit on parhaat, liian pienetkään ei saa olla.

Pelkkä C ei kauheasti anna kuvaa siitä minkä kokoinen on hyvä, C100 ja C60 kun ovat hieman eri kategoriaa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.