pulu
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Yay tiesin alusta lähtien että Jon tulee istumaan lopussa kuninkaana. Ensikauden odotetuin kohta itselle on tuleeko sansasta ja the houndista se rakkaustarina mitä kirjat lupailivat. Hope so!
Mikä/kuka on Yay?
No TÄSSÄ jaksossa oli lopultakin sitä mitä kaipasin koko kuudennen tuotantokauden ajan, hienoa ja toimivaa dramatiikkaa, käsikirjoituksessa ei mitään ylimääräistä, Tommenin kuolema oli jotenkin hätkähdyttävä vaikka sen tietysti tiesikin, alun kirkonkellot olivat upeat ja Margaeryn epätoivo juuri ennen räjähdystä oli myös tunteita herättävä. Se nunnan ja Mountainin kidutuskohtaus oli vähän outo, kauhea kiljunta kuuluu mutta mitään liikettä ei Mountainissa näkynyt, siis hän vain näytti seisovan siinä paikallaan. Tai sitten en ollut ihan hereillä.
Red Womanin häätäminen tytön tappamisesta oli vähän outoa ja tekemällä tehtyä. Olihan Shireenin kuolema kamala ja väärin, mutta eiköhän näissä leikeissä ole jo kuollut aika monta muutakin lasta ja vanhusta, Red Woman olisi ollut aikamoinen hyöty voiminensa ja nyt hänet on kuoleman uhalla lähetetty pois.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Jos tekisit feikkiprofiilin, joutuisit tekemään kauan hommia, että saisit sinne "kavereita", päivityshistoriaa ja muuta uskottavaa toimintaa. Tosi
huono.
Itse asiassa se on hyvinkin helppoa, tein itsekin erinäisistä syistä feikkiprofiilin jonne sain parin vuorokauden aikana yli 70 facekaveria ja useita kuvia, joihin laitoin päivämääräksi esim. 10.5.2013.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan ei oo mitkään kärpäslätkät, be vasta kauheat onkin. Pitää olla muotoa rinnoissa. Kiinteät c kupit on parhaat, liian pienetkään ei saa olla.
Pelkkä C ei kauheasti anna kuvaa siitä minkä kokoinen on hyvä, C100 ja C60 kun ovat hieman eri kategoriaa.
Valitettavasti myös Cersei-fanina uskon että näin tulee tapahtumaan, Margaery ei ollut muutenkaan niin vahva ja näyttävä hahmo joka olisi oikeasti _vienyt_ kruunun, sen sijaan Daenerys saapuu laivastonsa ja lohareidensa kanssa kaupunkiin ja kaikki rakastavat häntä ja hän vie Cerseilta kruunun ja hippahei.