Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

37/241 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä aika pöyristyttävää että ravitsemusterapeutti, jolle kiireellinen napsiminen ja valmisruoat luulisivat olevan ykkösvihollisia, neuvookin niitä käyttämään, koska ne ovat niin pahan makuisia ettei niitä syö yhtä paljon kuin hyvää ruokaa. Siis kuinka kaukaa tätä juttua on oikein haettu? Eikö pitäisi ennemmin keskittyä siihen syömisen lopettamisen vaikeuteen, sillä normaali ihminen kyllä pystyy jättämään ja jättääkin sen hyvän ruoan syömisen kohtuuannoksiin. Ja kerran kuukaudessa jotain hyvää ruokaa? Siis yhtenä päivänä syödään lasagnea, 29 päivää syödään mitä? Niitä rasvaa, suolaa, sokeria ja lisäaineita täynnä olevia ylikalliita valmisruokia? Huomautan vielä lopuksi että terveellinen ruoka ei välttämättä todellakaan ole mikään "ihan jees" vaan osaava kokki tekee terveellistä JA maittavaa ruokaa myös.

7/10 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harjoitellut sen ensimmäisen kirjaimen hieno(steleva)ksi ja koukeroiseksi, sitten loput nimestäni tulee kirjoitettua sellaisena pitkänä sykerönä, viimeiseen kirjaimeen vetäisen vielä alhaalta kahdeksikon tekevän kiehkuran. Ja ei, minulla ei ole elämää.

14/31 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vain mielessä että kuinka tyhminä tuon kyseisen kysymyksen keksijät meitä "omistajia" pitävät.

39/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta keskustelupalstoilla, enkä vieläkään ole oppinut ymmärtämään heitä ketkä arvostelevat jonkun sellaisen vartaloa, joka ei vartaloaan ole halunnut arvosteltavaksi. Kehua toki saa, se saa positiivista energiaa aikaan, mutta miksi tuhlata aikaa senkään vertaa kun kirjoitatte nasevan, ylivertaisen vastauksenne: "Läski."

Ja sitten päivitellään kun nuoret epätoivoisesti haluavat olla kauniita ja laihoja. Me tämä aikaiseksi saadaan.

7/74 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on jo luvannut mennä kanssasi naimisiin, on kosinta jo tapahtunut ja näin ollen olette kihloissa. Onnea teille!

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.