Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

9/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannamanna kirjoitti:

WraithTodd kirjoitti:

Nannamanna kirjoitti:

Jos eläisin ja asuisin yksin, myisin kulhon. Se on vain tavaraa. En kuitenkaan voisi jättää perheenjäsenen mielipidettä huomioimatta. Tässä tapauksessa siis keskustelisin puolison kanssa uudemman kerran. En myisi kulhoa, jos puoliso on täysin vastaan. Mielestäni parisuhteessa ei ole oikein luopua omaisuudesta ilman toisen lupaa. Mistä edes tiedät, menisitkö kulho kaupaksi?

Käsitin niin, että kulho on ap:n saama lahja, ei yhteinen. Siinä tapauksessa on täysin ok myydä ilman puolisonkin lupaa. Vai kysytkö puolisoltasi luvan myydä esim. vaatteitasi?

Mitenköhän tää ny si virallisesti menee, mutta itse koen "kotitavarat" yhteisiksi riippumatta niiden alkuperästä. Olisi outoa ajatella, että myisin astiastoni, ihan vain koska voin. Ja erotilanteessa kaikki menee puoliksi? Vaatteet, kosmetiikka jne. taidetaan laskea henkilökohtaiseksi omaisuudeksi ihan aina.

Kyllä se olisi minun mielestäni melko outoa antaa puolisolleni erotessamme aikoinaan rippilahjaksi saamastani astiastosta puolet, mutta on toki aina mielenkiintoista kuulla eriäviä mielipiteitä, siksi tänne kirjoitinkin. Ja lisään vielä että me emme tosiaan ole vielä naimisissa, kyseessä on avopuoliso.-Ap

10/44 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut katsoa kolmoskautta kun oli jotenkin niin tylsä. Nelosesta olen katsonut muutaman jakson, vaikuttaa paremmalta, mutta vähän on olo että tapahtuuko tässä nyt mitään? Liikaa henkilöhahmoja ja liian vähän juonellista tapahtumaa. Piperin rooli on aivan turha ja tässä huomaa että kun alun vankilashokki lypsetty tyhjiin niin tylsästä valkoihoisesta ei saa mitään irti. Mietin vaan että pääseekö tuolta kukaan koskaan pois? :)

Juurihan tässä pääsi se Dayan äiti vapaaksi, en saa nimeä päähäni, ja silloin tokalla kaudella(?) Taystee vapautettiin myös mutta hänhän sitten tulikin aika nopeasti takaisin.

8/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etootosissas kirjoitti:

En möisi. Millaine kulho? Voitko laittaa linkkiä samanlaiseen? Haluaisin vain tietää miten voit olla varma ettet ikinä sais käyttöä sille.

http://www.kokoelmat.fi/arabia/arabia-runo/arabia-runo-kulho-3-litraa-kesasade-2009-2014.html

Tuossa on kuva kulhosta. Meillä on tällä hetkellä niin vähän tilaa, että emme voi kutsua tänne sellaista määrää vieraita, joiden takia olisi järkeä käyttää noin isoa salaattikulhoa. Sinne uppoaa siis todella paljon tavaraa ja vie pienestä pöydästämme aika palan levenevän muotonsa vuoksi. Olemme muuttamassa täältä vasta kuuden-seitsemän vuoden päästä kun saan opiskelut päätökseen, eli vasta silloin, jos silloinkaan, tuolle ehkä mahdollisesti tulisi joskus harvoin käyttöä. -Ap

7/39 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nannamanna kirjoitti:

Jos eläisin ja asuisin yksin, myisin kulhon. Se on vain tavaraa. En kuitenkaan voisi jättää perheenjäsenen mielipidettä huomioimatta. Tässä tapauksessa siis keskustelisin puolison kanssa uudemman kerran. En myisi kulhoa, jos puoliso on täysin vastaan. Mielestäni parisuhteessa ei ole oikein luopua omaisuudesta ilman toisen lupaa. Mistä edes tiedät, menisitkö kulho kaupaksi?

Kyseessä on siis täysin minulle annettu syntymäpäivälahja, ei miehelle. Ja kyllä se menisi kaupaksi, sen tiedän, se on Arabian (kolmilitrainen) kulho. -Ap

41/46 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa peittävästi pukeutuvat naiset!! Onneksi on helmiäkin joukossa, joilla reidet ja pakarat paistavat kunnolla!! Inhottaa mummumatamit, joilla ei pakaran kaarta näy koskaan!

No, tämä kaksikymppinen mummumatami kyllä pukeutuu peittävästi, mutta ei se ei tarkoita, että minulla olisi säkki päälläni. Kyllä vartalonmuodot erottuvat (tietyllä tavalla paremminkin) esim. mekoissa oikein hyvin.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.