pulu
Kommentit
Minä sijoitan rahastoihin, osakkeisiin en koske kun olen nähnyt miten kävi omalle siipalle ja tämän isälle kummankin sekaannuttua "pitkän perehtymisen" jälkeen osakkeisiin.
Ennustaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se väkivalta oli? Joo, läpsiminen voi olla henkistä väkivaltaa, mutta tuo tilanne videolla nyt on verrattavissa semmoiseen "haloo, herätys, what the f..."-tuuppaamiseen tai käsivarrelle läppäämiseen.
Olisiko se yhtä ok jos mies olisi läpsäissyt?
Minun mielestäni kyllä.
Miten työssäoppimisjaksoni tulevat tänä ja ensi vuonna sujumaan, entä pääsenkö kahden vuoden kuluttua valmistuttuani korkeakouluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no itselleni kyseiset laukut ovat luksusta, opiskelija olen! Ap
Minäkin olen opiskelija mutta silti ymmärrän että noi ei mitään luksusta ole. Perus merkkikamaa kuitenkin.
Kuinka opiskelijalla on varaa mihinkään merkkilaukkuun?
Samaa mietin minäkin, kun näen työttömillä opiskelijakavereillani yli 500 euron koululaukkuja. Järjetöntä.
Pahoittelen ohutta tietämystäni. Tarkoitin siis lähinnä sitä että minä isken rahani rahastoihin, asiantuntijat saavat päättää mihin sijoittavat ne, minun ei tarvitse päättää ostanko nyt osakkeita Olkiluotoon tai Samsungiin, koska olen nähnyt sen, mitä tapahtuu, kun amatöörit leikkivät sijoittajaa.