Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

48/169 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2394 kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Minä sijoitan rahastoihin, osakkeisiin en koske kun olen nähnyt miten kävi omalle siipalle ja tämän isälle kummankin sekaannuttua "pitkän perehtymisen" jälkeen osakkeisiin.

Viestistäsi paistaa lävitse ohut tietämyksesi. Rahastot sijoittavat hajautetusti osakkeisiin. Eli sinä et ole tiennyt sijoittaneesi osakkeisiin? Siippasi ja isäsi menivät tod.näk. ostamaan muutamaa osaketta riskillä. Sillä ei ole riskiin juurikaan merkitystå sijoittaako rahastojen kautta osakkeisiin vai itse suoraan, kunhan muistaa ajallisen ja maantieteellisen hajautuksen. Itse suosin molempia, tuotto ollut molemmissa samaa luokkaa.

T. Ap

Pahoittelen ohutta tietämystäni. Tarkoitin siis lähinnä sitä että minä isken rahani rahastoihin, asiantuntijat saavat päättää mihin sijoittavat ne, minun ei tarvitse päättää ostanko nyt osakkeita Olkiluotoon tai Samsungiin, koska olen nähnyt sen, mitä tapahtuu, kun amatöörit leikkivät sijoittajaa.

11/169 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sijoitan rahastoihin, osakkeisiin en koske kun olen nähnyt miten kävi omalle siipalle ja tämän isälle kummankin sekaannuttua "pitkän perehtymisen" jälkeen osakkeisiin.

16/24 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se väkivalta oli? Joo, läpsiminen voi olla henkistä väkivaltaa, mutta tuo tilanne videolla nyt on verrattavissa semmoiseen "haloo, herätys, what the f..."-tuuppaamiseen tai käsivarrelle läppäämiseen.

Olisiko se yhtä ok jos mies olisi läpsäissyt?

Minun mielestäni kyllä.

8/114 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työssäoppimisjaksoni tulevat tänä ja ensi vuonna sujumaan, entä pääsenkö kahden vuoden kuluttua valmistuttuani korkeakouluun?

55/61 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no itselleni kyseiset laukut ovat luksusta, opiskelija olen! Ap

Minäkin olen opiskelija mutta silti ymmärrän että noi ei mitään luksusta ole. Perus merkkikamaa kuitenkin.

Kuinka opiskelijalla on varaa mihinkään merkkilaukkuun?

Samaa mietin minäkin, kun näen työttömillä opiskelijakavereillani yli 500 euron koululaukkuja. Järjetöntä.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.