Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

217/479 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska palvelu

Mitään et paskasta palvelusta tiedä ennen kuin olet asunut Pariisissa tai melkein ylipäätään missä päin Ranskaa tahansa, jos siis puhut englantia. Välttämättä et ranskaakaan puhumalla saa kiitosta, ole hyvää, hymyä, katsetta, tai palveluakaan. Suomeen palattuani nautin aina siitä hyvätapaisesta asiakaspalvelusta jota saan ravintoloista, kaupoista, teattereista, puhelinpalveluista jne. Toki on aina poikkeuksia, enkä itse välitä jäädä kovin pitkäksi aikaa pälpättämään kassalle, mutta en voisi missään nimessä koskaan sanoa että suomalainen palvelu olisi huonoa. Ennemminkin asiakkaalle tilaa antavaa mutta kontaktia ottavaa ja kohteliasta. Ainoa, minkä olen huomannut, on se, että siitä on jäänyt lähes kaikkialla teitittely pois. Se on sääli ja ottaa vähän korviin.

Ihanaa Suomeen tultaessa on teatteri, tummat leivät, ravintoloissa salaatit jotka kuuluvat hintaan, maito, luomutuotteet ja terveelliset vaihtoehdot ruokapuolella, lenkkipolut, metsät ja järvet, sisustus, ihmisten (sairaalloiselta tasolta terveelle tasolle noussut) nöyryys, tila liikkua, paljon ilmaista ajanvietettä, neljä selkeää vuodenaikaa, kirjallisuus, luonnon kunnioittaminen arkkitehtuurissa ja suunnittelussa, lumi, ruska, kaunis kieli, runous, puhtaus ja käsityökulttuuri. Ikävää ovat kallis ruoka ja vaatteet, korkea verotus mikä on kyllä Ranskassakin, tylsät tv-sarjat, samat naamat elokuvissa, ruoan laitossa toistuu usein vain suola ja pippuri, ABC-ketjut joka paikassa vanhojen ihanien tienvarsikuppiloiden sijaan, ihmisten häpeä omaa maataan kohtaan, todella kalliit leffaliput ja juopot.

7/21 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama juttu 4 vuoden ajan, heti kun muutin kotoa, tuo alkoi. Aina piti jotain ostaa pakkaseen tai kaappiin, kun illalla sitten varmaan tekee mieli, ja aina söin ne lähestulkoon niin nopeasti etteivät ne ehtineet sitä kaappia nähdäkään. Minulla auttoi lopulta se, että annoin itselleni luvan herkutella aina vain keskiviikkona, muina päivinä olisin ilman. Hampaat irvessä meni ensimmäiset viikot mutta kai siihen sitten tottui lopulta vähän väkisinkin.

6/21 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama juttu 4 vuoden ajan, heti kun muutin kotoa, tuo alkoi. Aina piti jotain ostaa pakkaseen tai kaappiin, kun illalla sitten varmaan tekee mieli, ja aina söin ne lähestulkoon niin nopeasti etteivät ne ehtineet sitä kaappia nähdäkään. Minulla auttoi lopulta se, että annoin itselleni luvan herkutella aina vain keskiviikkona, muina päivinä olisin ilman. Hampaat irvessä meni ensimmäiset viikot mutta kai siihen sitten tottui lopulta vähän väkisinkin.

3/26 |
02.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Me saamme odottaa vielä ainakin 6 vuotta omiin häihimme rahatilanteen vuoksi, mutta onpahan aikaa suunnitella

😃

4/34 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clinton on pätevä työssään ja rautainen politiikan ammattilainen. Trump on hullu demagogi, joka pahimmillaan saattaisi aiheuttaa kansainvälisen talous- ja poliittisen kriisin.

Kahdesta pahasta pienempi on siis Hillary. Seuraavat 8 vuotta USA:n presidenttinä ei tule istumaan kuitenkaan mikään paras mahdollinen henkilö. Barack Obama olisi saanut kyllä puolestani jatkaa vielä toisen kauden.

Tarkoitat varmaan että kolmannen kauden.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.