pulu
Kommentit
Jos lapsilla on vain yksi aikuinen hoitajana, tämän aikuisen on oltava varautunut mm. siihen että mahdollisen tapaturman sattuessa lapselle, hän itse on ajokuntoinen. Tuon sinun miehesi juoma määrä on siis himppasen liikaa.
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Ostan sieltä mistä halvimmalla ja kätevimmin saan eli Prismasta. Yritän ymmärtää, mutta en vain tajua, miksi jotakuta pelottaa/häiritsee se että firma saa tietää ostaako tarjousjauhelihaa vai naudan sisäfilettä.
Aikamoista. Varmaan otti hieman vatsanpohjasta.
Tyhmä kysymys, mutta miten hypotermiaan/nestehukkaan kuoleminen todistaa sen että lapsi kuoli keinussa? Loogisemmalta tuntuisi se, että poika on kuollut jossain kylmässä kellarissa ensin ja sitten tuo äiti on vienyt ruumiin keinuun.
Lapsesi, jos eivät jo ole, niin ainakin tulevat olemaan sinulle kiitollisia.