Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

6/19 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Aasialaiset naiset vanhenevat erittäin hitaasti. 30-vuotiaat näyttää paljon nuoremmilta. Tuon mittaisia naisten kuuluukin olla, eikä mitään yli 170-senttisiä mongoloideja.

Voisit olla toista mieltä jos käsikynkässäsi kulkisi joka on päivä 175 cm kaunotar korkokengissään.

41/97 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjät, Dr Phil, Frasier ja Neljät häät Amerikassa. Niiden katsominen tuo mieleen lapsuuskodin muistoja.

5/13 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihmeellisiä oletuksia ja päätelmiä olet tehnyt.

7/16 |
09.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Hah, heti tuli alapeukkuja. Kyllä tossa on oikeasti joku varmaan 50kg ylipainoa. Itsellänikin on ylipainoa joku 10kg, mutta en ole läheskään noin läski, vähän mahaa vain. Jos ois noin paljon ylipainoa, niin alkaisin kyllä heti jonkun superlaihiksen.

Mutta kun se ei v***uakaan kiinnosta meitä että onko siinä gramma vai enemmän ylipainoa. Almalla on cool ääni ja hyvä asenne, meneviä biisejä, ja uskon että tässä on pitkästä aikaa sellainen suomalaislaulaja joka voisi menestyä ulkomaillakin.

126/280 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

Thorin Tammikilpeä panisin niin että taju lähtee. Aragorn saisi tulla mukaan jos haluaisi, Boromirin kanssa voisin ekaksi lämmitellä.

Mutta jos boromirin kanssa meinaat niin jätä kännykamerat pois päältä koska sean bean (boromirin näyttelijä) tunnetusti kuolee melkein joka leffansa puoleen väliin mennessä.

Jos minä pääsen Boromiria, Thorinia ja Aragornia panemaan niin voit olla varma että tiedossa on ruumiita.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.