pulu
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsikakkaus, kyykkyvatkaus ja se että pimpistä ei saisi kuulua suhinaa pissatessa.
Sivistäkää nyt tyhymää. Mitä tarkoittaa kyykkyvatkaus ja miksi ei saa kuulua suhinaa :D
Kyykkyvatkaus on suihkussa tapahtuva toimenpide, jossa nainen ottaa haarakyykky-asennon ja suihkua haaroväliin osoittaen vatkaa kädellään mömmöt pois. Pillusta ei saa kuulua suhinaa, koska isolla paineella puskeminen on noloa ja se saattaa kuulua oven ulkopuolelle, kuseminen tulee tapahtua ääneti, sillä myös lirittely on noloa.
En tietäisi sitä, että Munsalalla on oma kansallispukunsa, tai että vielä jotkut pitävät yliopistoa hienona, akateemisena tutkimuslaitoksena jonne on lähes mahdotonta päästä sisälle linjan kun linjan ollessa kyseessä ja ammattikorkeakoulua vain bensaisia henkseleitään paukuttelevien B-luokan kansalaisten varavaihtoehtona jonka voi suorittaa vasemmalla kädellä. En tietäisi, että Jenni Vartiaisella on pienet rinnat tai että Kånken-reppu on melkoisen suosittu juttu nyt. Mungo-Anna toisi mieleen jonkin piirretyn eläinhahmon ja Niin siellä Porvoossa toimitaan-lausahdus voisi olla mielestäni nokkela. En tietäisi olleeni 5 vuotta sitten kauneimmillani ja että sen ikäisillä on kaikilla tiukka värkki.
Kaikkea sitä on tullut opittua täällä.
No, tällä hetkellä en mitään koska olen opiskelija, mutta toivon että 6 vuoden sisällä minulla olisi jo sen verran hyvä työ että saisin otettua 150-180 k lainaa, mies saa 120 k myymällä tämän asunnon mutta minulla ei ole mitään pääomaa muutaman tonnin rahastosalkkua lukuun ottamatta.
Minä tykkään viileämmästä säästä ja olen täysin syys- ja talvi-ihminen mutta täytyy myöntää että en muista koska viimeksi olisin elokuussa pitänyt pipoa, huivia ja tumppuja. Tuuli on aika pirunmoinen, ainakin Tampereen alueella tuntuu että se repii korvatkin irti.
Minä en ikinä kehtaisi laittaa trikoita päälleni, en ainakaan tämän kokoisena, ne näyttävät mielestäni kaikkien päällä naurettavilta, mutta koska niin moni niitä kehuu ja niitä käyttää, niin uskon sen kyllä, että ne ovat pirun hyvät. Itse tykkään collareista, koska en muita ole koskaan koettanutkaan :D