Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

37/64 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut kaikkia viestejä koska tämä ei liity juuri mitenkään ap:n tapaukseen luultavasti, mutta minua välillä mietityttää, että voiko esimerkiksi syömishäiriö saada kehon toimimaan jotenkin niin, että se ei toimi samalla tavalla kuin terveiden. Sairastin 15-19-vuotiaana bulimiaa ja sen jälkeen kehoni on ollut täysin sekaisin, vaikka olen tervehtynyt; ykköstyypin diabeetikkona syön varsin terveellisesti (täysjyvätuotteita, ei vehnää, maustettuja jogurtteja eikä ylipäätään mitään herkkuja paitsi kerran viikossa max 600 kalorin verran, vähintään yli puoli kiloa vihanneksia päivässä, paljon kasvispainotteista ruokaa jne.) ja liikun reilusti, istun mahdollisimman vähän, mutta painoni on silti 81 kg ja pituutta 174 cm. P*skalla käyn ehkä kerran viikossa, joskus harvemmin, pissalla kaksi kertaa päivässä, palelen pirusti ihan lämpimässäkin paikassa ja karvankasvuni on lähestulkoon pysähtynyt. Mitään tällaista ei ollut ennen bulimiaa.

En vain usko, että se "laihdut, jos syöt vähemmän kuin kulutat" pätee aivan jokaiseen.

7/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi p kun mulla ei näy TV5

Käännä subille, sieltä se tulee.

3/17 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytetään siellä naisiakin yhtä lailla!



Pari vuotta sitten tein netissä tutkimustyötä kun halusin tietää että onko ohjelma aito, ja päädyin siihen että se on. Siispä vastaan että pirun loistavaa viihdettä, se juontaja on niin sensaatiohakuisen röyhkeä niissä kysymyksissään että ei voi olla viihtymättä täällä sohvalla. Ne reaktiot ihmisten nähdessä pettävän puolisonsa ovat niin aitoja, että edes Oscar-palkitut näyttelijät eivät vetäisi noin hyvin. Joskus siellä näkee todella väkivaltaisia tappeluita joista näkee että ovat aitoja iskuja ja potkuja, olen myös varma että joku niistä sadoista ohjelmaan osallisina olevista olisi möläyttänyt tiedon julkisesti jos kyseessä olisi huijaus.

58/74 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tässä kuuntelin Leevi and the Leavingsien "Itkisitkö onnesta"-biisiä, en tajua kappaleesta enkä ylipäätään bändistä mitään, mutta nuo ensimmäiset sanat; itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla, kun väität etten uskalla, enää ajaa silmät ummessa. Älytöntä, mutta tuossa on jotain sellaista, mikä saa minut herkistymään tietyllä tavalla. Siitä tulee mieleen sellainen pariskunta joka on ollut yhdessä vuosikausia, ei yhteistä aikaa milloinkaan, stressiä ja riitoja riittää, nuoruus ja rakastumisen ihanuus on kaukana takana, elämä on rutinoitunutta, ja sitten se kaikki vain kaatuu päälle ja pariskunta vihdoin tajuaa että nainen oikeasti itkisi onnesta, jos mies näiden kaikkien vuosien jälkeen nyt panisi häntä kunnolla, niin kuin nuorena.

62/382 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut luulevat, että kihloihin voi mennä ilman minkäänlaisia avioliittoaikeita, se vähän pännii. Samoin se, että panseksuaalit haluavat hässiä kaikkia vastaantulijoita/ruumiita ja eläimiä, jos näin ei ole, panseksuaalisuus nähdään samana asiana kuin biseksuaalisuus.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.