pulu
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Hiilaria, hiilaria, hiilaria. Liikaa hiilaria. Syö max 60 g päivässä hiilihydraatteja, korvaa rasvalla, vihanneksilla, PÄHKINÖILLÄ, siemenillä ja jos syöt, niin juustolla, munilla ja lihalla. Liikunnan merkitys painonpudotuksessa on häviävän pieni, vähempikin riittää.
Pähkinöissä on kyllä ihan mukavasti hiilareita http://www.diabetes.fi/hiilihydraattitaulukko
Vierailija kirjoitti:
mitvit?? Musta se on näyttänyt tolta jo silloin kun osallistui Idolsiin :D tai no tietty vähän aikuistunut,mutta ei mitenkään huomattavan eri näköiseksi muttunut
No kyllä minä sanoisin tätä huomattavan eri näköiseksi kuin nykyään http://www.iltalehti.fi/idols/5672755_id.jpg
Ajattelin otsikon perusteella heti että kateellisuuden ja nirsouden ruoan suhteen, mutta jos ulkonäöstä puhutaan niin haluaisin muuttaa vatsapömppikseni litteäksi ja selluliitin tilalle sileän ihon. Ja jos sitten oikein, oikein aletaan hienosäätää niin hiukseni saisivat olla puhtaanvaaleat ja pidemmät, silmien kirkkaamman väriset ja hampaiden valkoiset. Sen sijaan tykkään ulkonäössäni pituudestani, hymystäni ja hiusteni luonnollisista laineista.
Muoks. No tämähän meni ihan perseelleen koko vastaus kun kyseessä oli äänestys, hups, no, siinä tapauksessa vastaan että G) Iho.
Siis kyseessähän on, hupsu, kauppoihin tilatut määrät, mikä ei vielä menestymisestä kerro mitään. Sitä paitsi jonkin kultalevyn saaminen on tänä päivänä jo niin helppoa, että artistin ei sillä määrällä kauheasti kannata kehuskella, etenkään jos se levy tulee vain varastotilauksien perusteella.