pulu
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Delfiineitä ei kehdattu mainostaa Särkänniemen vetonaulana, jolla se erottuu muista huvipuistoista. Tähän oli syynä viherpiipertäjien mustamaalaus delfiinitoiminnalle.
Eli nää aktivistit oikeesti sai omilla toimillaan aikaan tämän, että delfiineillä on kohta surkeat olot.
Minä olen yksi näistä aktivisteista, ja homman ydin oli se että lisää delfiineitä ei enää tule. Jos Särkänniemi hoitaa tämän surkeasti ja heivaa nykyiset delfiinit jonnekin Kreikkaan temppulaitokseen, se on valtava virhe Särkänniemeltä, ei aktivisteilta.
Luulisi hävettävän ja tuntuvan hirveältä. Jos ei tunnu, niin katso peiliin ja mieti tosissasi. Mitä oikein kuvittelit saavuttavasi vai eikö tullut mieleen tällaisen lopputuloksen mahdollisuus? Oikeastaan en edes halua tietää. Muuta sanottavaa mulla ei sulle ole. t. ohis
Mitä kuvittelin saavuttavani? Sen, että Särkänniemi ei ota enää uusia delfiinejä eikä teetä poikasia nykyisillä. Piste.
Mitä kuvittelit nykyisille tapahtuvan?
Parut eläinten julmasta kohtelusta, mutta itse olet syyllinen eläinten stressaavaan siirtämiseen kotialtaastaan. Miltä tuntuu olla syyllinen eläinten rääkkäämiseen ja stressiin?
Saavutitko haluamasi?
Äläpäs jauha roskaa. Minun tahtoni oli se, että uusia delfiineitä ei hankita, nykyiset delfiinit eläisivät elämänsä loppuun tottumallaan tyylillä ja siihen päättyisi delfinaarion tarina. Siirtoa en missään nimessä halunnut.
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Delfiineitä ei kehdattu mainostaa Särkänniemen vetonaulana, jolla se erottuu muista huvipuistoista. Tähän oli syynä viherpiipertäjien mustamaalaus delfiinitoiminnalle.
Eli nää aktivistit oikeesti sai omilla toimillaan aikaan tämän, että delfiineillä on kohta surkeat olot.
Minä olen yksi näistä aktivisteista, ja homman ydin oli se että lisää delfiineitä ei enää tule. Jos Särkänniemi hoitaa tämän surkeasti ja heivaa nykyiset delfiinit jonnekin Kreikkaan temppulaitokseen, se on valtava virhe Särkänniemeltä, ei aktivisteilta.
Luulisi hävettävän ja tuntuvan hirveältä. Jos ei tunnu, niin katso peiliin ja mieti tosissasi. Mitä oikein kuvittelit saavuttavasi vai eikö tullut mieleen tällaisen lopputuloksen mahdollisuus? Oikeastaan en edes halua tietää. Muuta sanottavaa mulla ei sulle ole. t. ohis
Mitä kuvittelin saavuttavani? Sen, että Särkänniemi ei ota enää uusia delfiinejä eikä teetä poikasia nykyisillä. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Delfiineitä ei kehdattu mainostaa Särkänniemen vetonaulana, jolla se erottuu muista huvipuistoista. Tähän oli syynä viherpiipertäjien mustamaalaus delfiinitoiminnalle.
Eli nää aktivistit oikeesti sai omilla toimillaan aikaan tämän, että delfiineillä on kohta surkeat olot.
Minä olen yksi näistä aktivisteista, ja homman ydin oli se että lisää delfiineitä ei enää tule. Jos Särkänniemi hoitaa tämän surkeasti ja heivaa nykyiset delfiinit jonnekin Kreikkaan temppulaitokseen, se on valtava virhe Särkänniemeltä, ei aktivisteilta.
Kai se vain on niin että kun eläin ääntelee eri tavalla, esim. sika sanoo välillä oiiink ja välillä rhöh rhöh niin englantilaiset vain ovat sattuneet mieltämään tuon ensimmäisen äänen sialle ominaiseksi. Samalla tavalla koira sanoo joskus hhauh, hhauh, ja välillä vuff, vvuff tai räyh räyh jne.
Nykyisten delfiinien elämä olisi jatkunut entisellään temppuineen, sardiineineen päivineen, mutta kun ne saavuttavat eläkeiän tai kuolevat, lisää ei hankita. Se, että jotkut eläinsuojelijat ovat aina vaatineet nimenomaan delfiinien vapauttamista mereen, on totta mutta järjetöntä, eikä minun eläinsuojelijaystävieni eikä valtaosan muidenkaan kanta ollut tämä missään vaiheessa.