Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

16/40 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topi ja Tessu = Erilaisuuden hyväksyminen

Aristokatit = Perheen tärkeys, maailman eri puolien näkeminen

Kaunotar ja Hirviö = Erilaisuuden hyväksyminen

Aladdin = Maailman eri puolien näkeminen, empatia

Pocahontas = Erilaisuuden hyväksyminen, toisen oman kunnioittaminen, luonnon arvostus

Herkules = Erilaisuuden hyväksyminen, periksiantamattomuus

Peter Pan = Maailman eri puolien näkeminen, lapsuuden arvostaminen

Tuhkimo = Rehellisyys

Pieni Merenneito = Periaatteessa itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on, mutta toisaalta se on vaikea hahmottaa koska tarina loppuu siihen kun Ariel on onnellinen sellaisena mitä ei alkujaan ollut.

Leijonakuningas = Omien juurien tärkeys, virheiden myöntäminen

Mulan = Tasa-arvo, rohkeus

Tarzan = Erilaisuuden hyväksyminen, luonnon arvostaminen

101 dalmatialaista = Eläinten arvostaminen

Prinsessa Ruusunen = Tähän en keksinyt mitään hyvää opetusta

Viidakkokirja = Luonnon arvostaminen, erilaisuuden hyväksyminen

Notre Damen kellonsoittaja = Erilaisuuden hyväksyminen, läheisyyden tärkeys

Tässä olivat siis omasta mielestäni ne pääpointit näissä tarinoissa, omasta mielestäni Mulan tai Notre Damen kellonsoittaja olisivat parhaat, vaikka tai oikeastaan juuri siksi että jälkimmäisessä käykin niin että se ruma, kolho tyyppi ei saa kaunotarta palkinnokseen, mutta yhteisö näkee hänet sankarina ja ymmärtää tehneensä väärin hänelle aiemmin.

70/112 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut ketjua enkä katsonut ap:n linkkiä, mutta arvaanko oikein, jos sanon, että kuvassa näkyy joku pitkä(teko)hiuksinen, noin parikymppinen, ampiaisvyötäröinen nainen, jolla on valtava, 100% selluuliititön (teko)peppu ja isot, kiinteät (teko)rinnat aurinkolasit silmillä ottamassa Iphonellaan selfietä/belfietä kuntosalin peilistä?

9/17 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt lähetin seitsemälle turkisompelijalle viestiä tästä turkiksesta, vielä kysyisin neuvoa että tarkalleen ottaen miten voin ottaa yhteyttä pipotehtaaseen (ja minkä nimisiä sellaisia on) ja voinko vain tiedustella joltain BR:ltä sähköpostin kautta että heippa, tässä olisi tämmöinen turkis, vai kannattaako kysyä joiltain käsityöläisiltä, oppilaitoksilta tms.?

Kiitos jo etukäteen!

8/17 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä tuo turkisompelimo ja tehtaat, kiitos kaikille vastaajille! Lisää saa toki heitellä, jos jollekin tulee mieleen, otan kaikki neuvot mielelläni vastaan. Ja jos tiedätte antaa joitain firmojen nimiä tms. niin hyvilläni kuulisin ne.

Mielessäni kävi tosiaan myös stereotyyppisesti venäläis-/virolaisnaisille turkiksen kauppaaminen mutta kun ei näillä seuduilla heitä juuri liiku niin se idea taitaa jäädä nyt tällä kertaa käyttämättä.

41/42 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias, vaalea, sinisilmäinen, mekoista tykkäävä ja 174 cm pitkä nainen, jolla on laineikkaat, lapaluihin ulottuvat hiukset, epäsymmetriset hymykuopat, tylsän kokoiset/muotoiset silmät, leveät reidet, pitkät sääret, iso ja pyöreä peppu joka näyttää treenatulta housut/hame päällä mutta ilman niitä selluliitit ja muhkurat paljastuvat. Olen äänekkäästi naurava ja helposti inspiroituva ihminen, huumorini on toisinaan hieman mautonta mutta pääosin asialliseen tilannekomiikkaan painottuvaa.

Minusta ei ole koskaan oikein monet kiinnostuneet, kuulostaa typerältä mutta nuoret pojat (13-16) jotenkin tuntuvat tekevän niin, tosin siihen sen saavuttamiseen nyt ei paljoa tarvita. Sitten taas vanhemmat miehet (40-60) ovat myös osoittaneet kiinnostusta, mutta oman ikäiseni naiset ja miehet eivät minusta välitä, uskon että siihen liittyy sekin että itse viehätyn vanhemmista miehistä joten se välittyy ehkä heille jollain tapaa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.