Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user pulu

pulu

Kommentit

87/112 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minusta tämä ei ole varsinainen päivystysasia. Soitan huomenna virka-aikaan tuonne Turun eläinhoitolaan ja katson, mitä ne sanovat. (Todella kummallinen tapaus tuo linkissä mainittu juttu, miten olivat tehneet kadonneille kissoille siellä tosin.)

Harmi, kun en tunne yhtään lintuharrastajaa.

Ap

Hyvä tietysti että soitat jonnekin, mutta miksi juuri Turun hoitolaan, kun lähempääkin löytyisi kyllä asiantuntijoita, esim. tuolta Valkeakoskelta? Toiveesi ja pohdintasi siitä että joku muu saattaa hoitaa asian saa pelkäämään, että jätät tämän kesken, etenkin kun en ihan oikein ymmärrä noita selityksiä mökin yksityisyydestä.

Voi olla että sellaisen myötätuntoisen alun ja huolen jälkeen saatat ikään kuin tottua ajatukseen siitä että ehkä sorsan on parempi yrittää selviytyä itse, ehkä sillä vasta on tulossa siipien kasvuvaihe tms., ja mieli koettaa koko ajan herättää toiveita jonkun muun apuun tulemisesta ja näin voit jättää asian taaksesi, mutta se on hyvin epätodennäköistä että sorsa siellä yksin selviytyy tai että joku muu rientää hätiin. Sinä olet onneksi huomannut linnun tilanteen ja hienosti pyytänyt apua sen auttamiseen, nyt tarvitsee enää viedä sinun osaltasi homma loppuun ja soittaa niille asiantuntijoille, joiden tehtävänä on sitten saattaa keissi kunnialla kotiin. Jos sinulla on paniikkihäiriö, sosiaalisten tilanteiden pelko tai muu syy miksi et halua soittaa, tarjoukseni sen puolestasi hoitamisesta on voimassa. Voit laittaa vaikka sähköpostiini tarvittavat tiedot sijainnista ja muusta oleellisesta anonyymisti.

Ei jätetä pientä sorsaa pulaan!

50/112 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos et jostain ihmeen syystä soita itse SEY:lle nyt maanantain/tiistain välisinä päivinä, laita ehdottomasti tänne viestiä, anna tarkat tiedot paikasta ja sorsan tunnusmerkeistä ja minä soitan sinne. Ethän vain jätä tätä asiaa kesken, ethän? Nyt toimintaa eikä jahkailua!

Mies ihmetteli että mitä oikein pillitän koneella kun luin tätä ketjua. Sorsaparka kylmässä syysilmassa yksinään emoaan huutamassa, tällaiselle lintujen suurystävälle käsittämättömän surullista luettavaa.

15/17 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra Lilac kirjoitti:

Miten minkkiturkin OVH voi olla 600?! Eikö turkit maksa yleensä enemmän? Ehkä joku epäilee turkiksen aitoutta. Nykyään tekoturkit jo maksaa sen 200-450

Minäkin mietin samaa mutta koska antaja muisteli sen ehkä kenties mahdollisesti maksaneen jotain 600 euron paikkeilla kun miehensä sen hänelle osti, niin en sitten kuitenkaan viitsinyt tätä muutella. Turkis on puolipitkä ja ns. kokoturkkia, lähes kopio tästä, mutta vain vaaleampi. Todella ruma omasta mielestäni mutta kyllä joku siitä modernin saa tehtyä, pyysin nyt turkisompelijoilta 170 € ja Tori.fi:ssä ym. muutin hinnan 200 €:ksi.

Tosin jos oikein fiksu olisit, polttaisin sen kokossa. Ei onnistukaan, liikaa myrkkyjä, saat ympäristöviranomaiset kimppuusi.

Hä? Mikäs pointti siinä olisi?

5/61 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasia kannattaa myydä jossain itsepalvelukirppiksellä, otat pöydän viikoksi.

Tosin jostain neuleesta 7 € on aika kova hinta, oli vaikka kuinka Timberland. Olen myynyt vastaavia itsepalvelukirppiksellä hintaan 2-3 €. Vaatteista ei makset kuin 0,50-2,00 € ellei kyseessä ole vaikka toppatakki. Jos vielä neule ei ole tyliin tummansininen, uudenveroinen ja päiväkoti-ikäisen kerhokuvauskuntoinen yksilö, niin kukaan ei todellaakan osta, vaikka hinta olisi 2 €.Ei se Timberland vaan se käyttötarkoitus.

Torissa olen myynyt huonekaluja ja harrastustarvikkeita ja aina kaikki mennyt alle kahdessa päivässä, useista tullut jopa useampi viesti. 

Tummansininen?

76/112 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan palstailua kirjoitti:

pulutossu kirjoitti:

En ole lukenut ketjua enkä katsonut ap:n linkkiä, mutta arvaanko oikein, jos sanon, että kuvassa näkyy joku pitkä(teko)hiuksinen, noin parikymppinen, ampiaisvyötäröinen nainen, jolla on valtava, 100% selluuliititön (teko)peppu ja isot, kiinteät (teko)rinnat aurinkolasit silmillä ottamassa Iphonellaan selfietä/belfietä kuntosalin peilistä?

Oletko selvänäkijä? :D Aloituksen linkistä löytyy video,jossa ensimmäinen kuva on melko tarkkaan tuollainen(hiukset saattavat olla aidot).

Heh, en ole selvänäkijä, olen vain ollut liian kauan tällä palstalla ja oppinut jo tietämään että mitä näillä "tässä on täydellinen nainen, ottakaa mammat oppia"-jutuilla tarkoitetaan.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.