pulu
Kommentit
Itselläni vauvaöljy on muuten ihan ok, mutta sitä öljyä en meinaa saada kunnolla pois vaan sitä jostain silmän reunasta ehtii valua silmiin ja siitä jää tahmainen, iljettävä oli kasvoille.
(Muoks. Olin lukutaidoton pölvästi ja mietin että mikä oli artistien ensimmäinen merkittävä kappale, anteeksi. Ihmettelinkin jo alapeukkujen määrästä että mitä kummaa te muut sitten vastaisitte näihin mutta sehän se)
Michael Jackson - Thriller
Phil Collins - In the Air Tonight
Madonna - Like a Virgin
Lordi - Would you love a Monsterman
Juha Tapio - Mitä silmät ei nää
Lady Gaga - Just Dance
Sia - Chandelier
Nightwish - Sleeping Sun
Celine Dion - Because You Loved Me
Olen 22-vuotias, opiskelen viittomakieltä toista vuotta ja asun kouluni asuntolassa 140 km päässä kihlatustani. Rahatilanne on todella huono mutta muuten elämäni näyttää hienolta, valmistumiseni jälkeen aion päästä korkeakouluun toimintaterapeutiksi opiskelemaan.
Siis täh. Tyhjästä kun on hieman paha repiä rahaa, minä esimerkiksi saan 220 euroa tukia yhteensä kuukaudessa, asun oppilaitoksemme yhteydessä olevassa asuntolan kimppakämpissä joten asumiseen ei mene rahaa, mutta sieltä on lähdettävä joka viikonloppu pois asuntolan hostelliasiakkaiden vuoksi, joten lippuihin Turusta Tampereelle ja päinvastoin menee kuukaudessa melko paljon rahaa vaikka ne liput aikaisin ostankin. Sairastan useampaa sairautta joihin tarvitsen lääkityksen; ykköstyypin diabetes, paniikkihäiriö ja krooninen unettomuus, ja näihin minulla kuluu myös rahaa. Syödäkin tietysti pitäisi, saamme koululla ilmaisen ruoan mutta illalla tarvitsen sitten jotain syötävää, ja vaikka teen halpaa sosekeittoa päivästä toiseen, siihenkin uppoaa rahaa.
Iltatyötä haen jatkuvasti, toisaalta olen tyytyväinen näinkin sillä senttiä venyttämällä saan juuri ja juuri maksettua kaikki laskuni ja edellä mainitut menot ja muut, ja pitkien koulupäivien jälkeen mieleni tekee vain maata sängyssä aamuun asti, mutta toisaalta joskus olisi kiva mennä vaikka kavereiden kanssa leffaan tai syömään, ja silloin tällöin ostaa jokin kiva vaate tms.
Niin tosiaan, tästä ei enää euron euroa säästöön päädy. Sitä virhettä en enää ikinä tee, että tuudittautuisin haaveeseen opintojen jälkeisestä työelämästä ja nostaisin onnellisesti opintotukea, siinä kun ei välttämättä mene niin kuin unelmoi.
Minun meikkini arjessa ja juhlassa on Lumenen CC-voide, sipaisu puuteria, kulmakynä ja ripsien taivuttaminen, joskus yritän laittaa ripsiväriä tai huulipunaa mutta onnistun tuhrimaan ne vartissa. Käsitän, että näytän pliisulta voimakkaammin ja taitavammin meikanneiden kanssasisarteni vierellä mutta eipä se haittaa. Vielä vuosi sitten 21-vuotiaana en meikannut pätkääkään, sitten teatteriharrastuksen myötä opin että meikki tuo kasvon ilmeet ja kulmat paremmin esille.