pulu
Kommentit
Suvi ei selvästi tunne oloaan mukavaksi tuolla. Muut juttelevat ja hehkuttavat ja Suvi vain syö :D
Minä tykkäsin kyllä Kuustosen vedosta.
Asun sisäänpäin lämpiävän junttikylän persereiässä keskellä nistejä, juoppoja ja mustalaisia. Aika riehakasta menoa on juu ja mieluusti muuttaisin pois, mutta kestän tätä siihen saakka kunnes saan töitä, asuntolainaa ja rakennetuttua omakotitalon hyvältä alueelta.
Rektaalitähystäjä kirjoitti:
Kyse on siis katri sorsasta?
Ei, hölmö, vaan Kalevi Sorsasta.
Aktiivisuus
Ei tapahtumia.
No, mitä muutakaan voi yli puolen miljoonan katselumäärän ja lievästi sanottuna totaalisen täystyrmäyksen saatuaan sanoa, kuin että vitsihän tämä vain oli? Rehellisesti sanottuna en voi ymmärtää miten paljon niiden ihmisten korvissa on vaikkua, jotka sanovat tuollaista epävireistä, honottavaa määkimistä hyväksi lauluksi. Katsoin kaikki mahdolliset Killing Me Softlyt, Lonelyt, Unelmiin ja Love Illusionit enkä hyvällä tahdollakaan voi antaa yhtään muuta positiivista kommenttia kuin että pointsit sinnikkyydestä.
Joka tapauksessa, oli kyseessä sitten parodia, julkisuuden haku tai vakavasti tehty taidonnäyte, lopputulos on perseestä. Parodiaksi se ei ole tarpeeksi selvä (kuten vaikkapa Justimuksen poikabändiparodia "On Erection") ja se on ihan liian vakavasti tehty, julkisuutta tällä kyllä saa mutta kuka haluaa väkisin Tuksumaisen maineen, ja tuosta kolmannesta vaihtoehdosta ei varmaan tarvitse erikseen kirjoittaa. Sitä paitsi kyseinen nainen on tehnyt vastaavanlaisia "vitsivideoita" paljon Youtubeen, valitettavasti valtaosa ei vitsin hauskuutta ole vuosien mittaan ymmärtänyt joten jos kyseessä olisi parodia, niin se olisi verrattavissa Pikku Kalle meni kauppaan ja lapio-vitsiin; se on ikivanha ja aina joku sen heittää, silti kukaan ei ymmärrä ja se aiheuttaa vain hämmennystä ja ärsytystä.
Siksipä on loogisempaa olettaa että tämä neitonen on vain niin helvetin tyhmä, että yrittää tosissaan saada laulajanuraa olemattomilla lahjoillaan. Unelmissa ei ole mitään väärää, mutta puupäisyydessä on.