pulu
Kommentit
Ei vastaa. Nyt olen kaksonen ja tuon mukaan olisin härkä. Kaksonen on melko jännästi 99% minua kuvaava, härässä ei ollut mitään muuta minuun liittyvää kuin realistisuus.
Huh huh. Olen 22-vuotias velanainen, pelkään jo nyt 30-45-ikävuosia jolloin joudun ehkä tappelemaan sen kuuluisan biologisen kellon kanssa, silloin vastassa ovat keho ja järki. Tällaiset ketjut saavat jotenkin hermostumaan tulevasta ja toivomaan että vielä tässä muutaman vuoden sisällä tulisi lakimuutos, jotta alle 30-vuotias saisi ottaa sterilisaation. Minulla on unelmia jotka ovat pysyneet samoina aina, tiedän mitä haluan elämältäni vaikka elämäntilanteeni ovatkin muuttuneet rajusti ja teen koko ajan töitä selkeiden suunnitelmani eteen vastoinkäymisistä ja henkisestä kehityksestä huolimatta, en halua että koskaan haluaisin lapsia ja siksi toivoisinkin että saisin sen varmistettua sterin avulla. Pelkään että järkeni sumenee jossain vaiheessa ja unohdan mikä on oikein ja hyväksi minulle.
Olipahan OT mutta avauduin nyt kumminkin.
Oliko nainen siis tehnyt jotain mistä mies suuttui ja julkaisi seksivideon? Oli miten oli, mies teki väärin. Sitä paitsi, yhteiskunnan pitäisi laajalti herätä tajuamaan se, että seksi on luonnollista, normaalia ja tervettä, eikä sen kuvaamisessa ole mitään väärää eikä edes julkaisemisessa jos osapuolet tekevät sen sovitusti, mutta kun toinen tekee sen toisen tahtomatta... Täysin eri asia, tuomittava sellainen. Ääliömäistä, että kyrpä kädessä/sormet pimperossa vahdataan pornograafista materiaalia netistä ilomielin, mutta auta armias kun menet sellaista materiaalia itse luomaan; ruoskaa ja häpeää!
Vierailija kirjoitti:
Tosissaan tehty ! Sexy m.f.
No niin, eli nyt kaikki "ovatpa mammat tyhmiä kun eivät tunnista päivänselvää parodiaa"-juttua hokeneet voivat myöntää olleensa väärässä.
Silloin olisi voinut olla liian myöhäistä, parempi ehkäistä sairaus.