pulu
Kommentit
Mutta toisaalta, mitä itua on tavoitteen saavuttamisessa kun saavutetut tulokset häviävät nopeasti? Jos tuollaisen määrän kiloja tiputat parissa, kolmessa kuussa, niin voin vannoa, että mitä todennäköisemmin pudotetut kilot tulevat takaisin, pienellä extralla myös. Elämäntapamuutoksella ja rauhallisemmalla painonpudotuksella laihdut ja voit hyvin, tuollaiset pikadieetit ovat vain rääkkiä josta keho kyllä vaatii korvauksensa kun et enää jaksa sitä.
Vierailija kirjoitti:
pulutossu kirjoitti:
Itselläni ei ole tatuointeja mutta sen sanon, että katsotaan 10-30 vuoden sisällä millaisiksi nämä asenteet tatuointeja ja lävistyksiä kohtaan muuttuvat, kun nykyiset työnantajat jäävät eläkkeelle tai kupsahtavat ja tällä hetkellä parikymppiset, kenties tatuoidut nuoret tulevat heidän tilalleen.
Nosen ajan nuoret melko varmasti pitävät naurettavan näköisinä näitä ryppyisiä mustenahkoja. Muoti muuttuu ja seuraava sukupolvi ottaa aina pesäeroa edelliseen. Eli silloin trendinä on puhdas kaunis iho ja tatskat ovat menneisyyttä.
No, mitä se ketään silloin haittaa, kun siinä vaiheessa ne työnantajat ovat niitä tatuoituja ja päättäjän asemassa ;) Näin kärjistetysti.
Itselläni ei ole tatuointeja mutta sen sanon, että katsotaan 10-30 vuoden sisällä millaisiksi nämä asenteet tatuointeja ja lävistyksiä kohtaan muuttuvat, kun nykyiset työnantajat jäävät eläkkeelle tai kupsahtavat ja tällä hetkellä parikymppiset, kenties tatuoidut nuoret tulevat heidän tilalleen. Silloin se on niin tavallista olla tatuoitu, että vain naurattaa tämän päivän tatuointikielteisyys.
Tilillä ei ole rahaa ja jääkaapissa on paketillinen hornetteja joten tervetuloa, jokaiselle on 2 siipeä ja vettä tulee kraanasta.