pulu
Kommentit
Täytyy kyllä sanoa näin itse nuorena, suht nättinä naisena että onpa helvetin kaukaa haettu teoria ap:lla. Eivät keski-ikäiset naiset mitään katkeruudessaan mätäneviä, onnettomia möykkyjä ole. :D
Nyt on pakko kysyä että pänniikö teitä miinustajia nuo konserttiin menevien/sinne haluavien viestit jotenkin vai mikä mättää?
Menen äitini kanssa, yläkatsomo kuulemma mutta muita ei enää ollut jäljellä kun äiti ne liput minulle jouluksi osti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia, joka edelleen nostaa vihan pintaan jo edesmenneessä isässäni, on muisto siitä, kun hän aina herätti minut lomilla viimeistään kahdeltatoista. Antakaa niiden lasten ja teinien nukkua.
Vanhempien tehtävä on pitää huolta siitä, että lapset elävät kunnon ihmisten tavoin - myös lomalla.
Tämä on juuri sitä, mistä täällä on puhuttu; aamuvirkkuja pitää ihailla ja kunnioittaa, he ovat niitä hyviä, kunnon ihmisiä jotka lähtevät jo pienestä pitäen puita kaatamaan aamukahdeksalta lauantaisin toisin kuin yövirkut, jotka vain pelaavat tietokoneella yöt ja nukkuvat päivät.
Armaat appivanhempani. Omaisuus on pari-kolme miljoonaa euroa, silti kyseessä on pihin pariskunta jonka olen koskaan tavannut. Mieheni eli heidän esikoisensa ja minä olimme molemmat kipeänä yhtenä päivänä eikä kaapeissa ollut mitään ruokaa. Mies pyysi kahden kilometrin päässä asuvia vanhempiaan tuomaan kaupasta tuoremehua jotta minä diabeetikkona saisin laitettua insuliinia, näin he tekivätkin mutta paikan päällä he vaativat meitä maksamaan tuoremehun 2,5 € sekä bensasta pari euroa.
Molemmat haluaisivat matkustella nyt eläkkeellä mutta ei voi kun se _maksaa_. Appiukko irrottaa vanhoista, tarpeettomista tavaroista naulat irti ja "suoristaa" ne vasaralla koska uudet naulat maksavat. Ulkona syöminen on syntiä ja jos teatteriin mennään niin silloin kyseessä on pankin lahjoittamat ilmaisliput. Ja kyseessä on kuitenkin vasta päälle viisikymppiset ihmiset.