pulu
Kommentit
Anna nukkua. Minulla on myös nyt loma ja menen yöllä nukkumaan noin 2-4 aikaan ja heräilen kolmen aikaan iltapäivällä. Töihin mennessä ei ole vaikeuksia nousta kuudelta kun silloin menen kymmenen aikaan illalla nukkumaan, vaikka se ei luontainen rytmini olekaan. Me yövirkut joudumme elämään jatkuvasti aamuvirkkujen tahtiin, lomalla ei näin tarvitse olla.
1. Whatsapp, tämän varmaan lähes kaikki tuntevat eli ilmainen viesti- ja puhelusovellus
2. 112-sovellus jolla soittamalla se ilmoittaa automaattisesti hätänumeroon vastaajalle sijaintisi koordinaatistot.
3. Angry Birds Fight. Tekee tylsistä bussimatkoista paljon viihdyttävämpiä.
Myös OP:n nettipankkisovellus, Wilma ja Pivo ovat käteviä.
Minä luulen kuitenkin että valtaosa naisista kärsii kuukausittain huomattavasti lievemmät PMS-oireet kuin mitkä sinä valitettavasti joudut käymään läpi. Yhtä lailla lottien tehtävät olivat hyvin fyysisiä vaikka tantereella eivät olleetkaan, ja työt hoidettiin vaikka kaksinkerroin taipuneina.
En halua siis missään nimessä vähätellä ongelmaasi, mutta uskon että armeija toimisi samanlaisena myös naisille kuin mitä nyt miehille, kun kyseinen ongelma kuitenkin olisi sen verran pienilukuinen.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö oli ollut niin vaikeana että oli melkein itkenyt. Kukaan aikuinen ei ollut puuttunut tähän ilkeilyyn, mitä mieltä?
Niin, et sitten itse puuttunut, mutta tulit tänne av palstalle asiaa itkemään.
*tapu-tapu* hyvin taas toimittu.
Hyvin olit lukenut aloituksen, kunniakirja tulee postissa.
Phöh, mikään Thranduil, Keski-Maan kuumin mies on Thorin http://static.tumblr.com/5fd7198ade2b3a5b41f77a9b4b2bfdfb/tubn0id/04mmm…