Ördög
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Musikantti Ray Anthony (s. 1922), joka täytti justiinsa 100.
Anthony on siis Glenn Millerin orkesterin viimeinen jäsen. Hän oli myös Marilyn Monroen hyvä ystävä (ja kenties muutakin), ja järjesti tälle pienet pirskeet kotonaan elokuussa 1952.
Vierailija kirjoitti:
Töyhtöhyyppä on hieno! Sen laulu kuulostaa ihan semmoselta pillitikkarilta, aivan mahtava kevään merkki <3
Totta, töyhtöhyypät ovat kivoja. Valitettavasti ne näyttävät taantuneen, kuten monet muutkin viljelysmaiden lintuset. Mutta viime viikolla bongasin iltähämyssä kaksi hyyppää lentämässä ympäri Helsingin Kaivopuistoa, paikassa missä yleisimmät siivekkäät ovat lokkeja, varpusia ja valkoposkihanhia. Tosi miellyttävä näky. Onko hyypistäkin tulossa citylintuja?
Art Rupe, levy-yhtiön johtaja ja tuottaja, tärkeä taustahahmo R&B:-, blues-, gospel- ja varhaisen rock'n'roll-musiikin kehityksessä, 1917-2022
Belfastin Titanic-museo on todella upea.
https://www.titanicbelfast.com/
Tänään on kulunut 110 vuotta uppoamisesta.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/veikkohuuska/titanicin-turma-110-vuott…
[url]https://www.thetimes.co.uk/article/mystery-shrouds-titanic-disaster-eve…]
[url]https://www.newsletter.co.uk/heritage-and-retro/heritage/key-facts-on-t…]
[url]https://www.belfastlive.co.uk/news/belfast-news/titanic-rare-life-jacke…]
[url]https://www.wftv.com/news/local/titanic-sank-110-years-ago-today-9-thin…]
[url]https://www.yorkshirepost.co.uk/heritage-and-retro/heritage/titanic-her…]
[url]https://www.irishcentral.com/news/community/110th-anniversary-titanic-t…]
[url]
[/url][url][/url]
Punavarpusilla on kanssa erityinen paikka sydämessäni. Niitä pesi ainakin ennen kesähuvilallamme, ja saapuessamme sinne kesäkuun alussa ne visersivät aina: "Pleased to meet you! Pleased to meet you!"