Ördög
Seuratut keskustelut
Kommentit
snäppi kirjoitti:
Tästä muistuikin: kaipaan aikaa kun kaikilla ei ollut aina kamera mukanaan. Pystyi käymään juhlimassa ilman pelkoa että jostain nolosta hetkestä ilmestyy nauhoite/kuvia samantien kaikkialle someen. Sama juttu joidenkin vanhempien kohdalla kun on pakko postata lapsista aivan kamalia otoksia someen. Ainakin itselle olisi ollut kova paikka kasvaessa tietää että ne on kenen tahansa kiusaajan saatavilla (tai muun pervon).
Aivan totta. Sitä tuntee itsensä tirkistelijäksi kun näkee somessa kuvia hyvin yksityisluontoisista tilanteista, joita vielä seuraa liuta älyttömiä kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsinkielisiä on täällä niin vähän, että ne pitää kohta pistää johonkin reservaattiin tai museoon turvaan. 😁
Ruotsinkielisiä on täällä tarpeeksi paljon, kun tulee tarve pistää sellaisia asioita hautovat rasistiset fennoroikaleet mullan alle turvaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ruotsille ole enää mitään käyttöä kuten saksalle, venäjälle, ranskalle, espanjalle tai englannille.
Nyt loppui se älämölö, svekomaanit!
Turhaa rääkyntää, fenno hopea. Ei ole fennokielellekään kohta mitään käyttöä.
https://yle.fi/uutiset/3-10476774
https://yle.fi/uutiset/3-11896557
https://www.kotus.fi/nyt/kotus-blogi/teravasti/suomi_taantuu_tieteen_ki…
https://www.ts.fi/lukijoilta/5424931
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005888308.html
Vierailija kirjoitti:
En ole kuunnellut tuota. Itselle on jäänyt mieleen sellainen laivakatoaminen, kun yksinhuoltajamies oli 9-vuotiaan tyttönsä kanssa laivalla ja katosi sillä aikaa kun tyttö oli hytissä nukkumassa. Varmaan melkoinen risteilykokemus lapselle.
Tarkoittanet Kal***o El***än katoamista kesäkuussa 1974. Joo, kun luin tapauksesta vanhoista lehdistä ja kerroin siitä molemmilla foorumeilla, mietin kyllä kovasti mitä tuolle tytölle nykyään mahtaa kuulua.
Minäkin teen juuri näin.