Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ördög

Seurattavat (1) Seuraajat (1)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

114/117 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään joku töysin pökkyrässä oleva läskikasaäijä rupesi vetämään röökiä seiskan ratikassa. (Kai siinä oli meikäläinen itse, kymmenen vuotta vanhempana.)

45/52 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat stoalaisia ja realistisempia mielestäni, he voivat kokea jonkun muutoksen ikävänä, mutta silti ymmärtää miksi kyseinen muutos on tarpeellinen. Ranskalaiset ovat individualistisia nautiskelijoita, jotka marssivat omien oikeuksiensa perään haluamatta tiedostaa sitä, että siellä ei väestörakenne kestä sitä, että 60-vuotiaana jäädään eläkkeelle sluibailemaan ja jatkuvasti pienenevät nuoremmat ikäluokat joutuvat kustantamaan tämän. Mielestäni eläkeiän nosto Ranskassa on täysin perusteltu muutos. Olisi kiinnostava tietää miten nämä mellakoitsijat argumentoivat tätä muutosta vastaan.

Tu as raison, mon coeur !

44/52 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vive la révolution!

Surtout la REVOLUTION PERMANENTE!

https://www.revolutionpermanente.fr/Paris

1148/1194 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiin tuli metro ja oli niitä metro- ja nopparötöksiä.

Pekka Paavola hävisi.

Tätäkin mahtavaa keskustelua voisi nostaa, varsinkin nyt kun tieto Paavolan poismenosta on tullut. Eli sentään 89-vuotiaaksi.

Tampereen entinen kaupunginjohtaja Pekka Paavola on kuollut

https://yle.fi/a/74-20020085

45/46 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva "natokiimailu" on ainakin aiheuttanut itsessäni melkoisen hylkimisreaktion. Jotenkin en halua assosioitua siihen yksinkertaiselta vaikuttavaan porukkaan joka esim. Iltalehden yleisönosastossa vinkuu "Natoon - heti!!!1" -läppää päivästä toiseen. .

Yksinkertaista porukkaa on monenlaista, ja "natokiimalusta" voihkiminen ei todellakaan ole älykkän keskustelijan tunnusmerkki.

Vierailija kirjoitti:

En kannata koska meitä ei uhkaa mikään. Venäjällä ei ole hyökkäys aseita vaan rauhan aseita.

Natolla on hyökkäys aseet.

Putlerointia, puppua ja pötypuhetta. Venäjä on hyökkäyssotia käyvä, fasistinen ja imperialistinen gangsterivaltio.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.