Käyttäjä37561
Seuratut keskustelut
Kommentit
Älkää naiset ikinä suostuko suhteeseen jossa toinen dissaa, monoa perseeseen ja menoksi. Oon kuvitellut ettei nykyajan naiset suostu tuommoseen.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuolla Tuomas Väinölällä ehto, et ei tuu soittamaan ellei tuulikone pöllytä hänen upeita kutrejaan :D
On se söpö. Ihana.
Ihan kauhea tuo Iltan Jos sä tahdot niin, näytti ja kuulosti joltain Evita musikaalin teatraaliselta versiota. Kuunnelkaa Jipun versiota, siinä on kauneutta ja syvyyttä, Edelmann on siinä kans.
Vierailija kirjoitti:
Toni Kohonen haistatti paskat koko systeemille ja lähti kotiin. Miehellä on kilpailu verissä, mutta Selvityjissä rangaistaan sitä joka pärjää.
No mut harmi ku se haasto, ois voinu katella pitempään.
Sami ei ainakaan voita, korkeintaan 2. sija. Sen verran puukottanu selkään. Jos siis pudonneet saa päättää. Jos lopussa Sami ja Rita niin Sami voi voittaa puukotuksistaan huolimatta koska on jokeriäijä ja jengi haluu ehkä tulevaisuudessa moikkailla sitä enemmän kuin Ritaa. Jos näyttelijä lopussa Ritaa tai Samia vastaan niin voittaa.