Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäjä37561

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

963/3553 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37561 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37561 kirjoitti:

Onko noi tummat pojat veljeksiä? Kun viime kaudella se v.tunleija hoki sitä bro:ta koko ajan eikä kait olleet oikeesti veljeksiä?

No kaikki  miehet ovat  bro heidän kulttuuritaustassaan, se tarkoittaa : kaveri, kuoma, jne, siis tyypillisesti mies, joka jakaa mielipiteet kaverinsa kanssa, ei siis mikää veli biologisessa mielessä.

Ok. Mulla on neljä veljeä ja he eivät puhu toisistaan veljinä eikä me tytötkään puhuta siskoista ja veljistä. Ihan nimillä puhutaan. 

Ootko tummaihoinen? Yleensä bro-kutsumanimi on heidön kulttuurissaan yleinen. Sieltä levinnyt hip hopin ja räpin mukana myös valkoisille ja myös suomalaisnuorisolle. Esim. kuuntelin just jotain Puurojengi-podcastia, jossa valkoinen n. kolmikymppinen

Koska olen vanha. Oudompaa kai olisi jos tietäisin hip hopista ja räpistä. Case is closed. Entä jos olisin kysynyt ovatko Mimosa ja Faija oikeesti tyttö ja isä? Pitääkö mun tietää onko läppää vai totta ja kuuluuko se mulle. Jos en tiedä heidän kulttuuritaustaansä? Olen ollut tilanteessa jossa kysyttiin ollaanko äiti ja tytär kun haluttiin loukata ulkomuotoamme koska olimme ulkonäöltämme kuten Hazard ja kaverinsa nyt.

955/3553 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson plussa jaksoa ja ihmettelen, mistä taksi kuskit arvaavat ajaa jonnekin oikeaan paikkaan, kun osallistujat näyttää suomenkielisestä lappua.

Saavatko jonku tiedon kisasta ja sen paikoista.

Kaikki noiden kisailijoiden taksit on valmiiksi dedikoituja. Niillähän on tuulilasissa AR-laput, eli tuotanto on valinnut taksit etukäteen.

Viime kaudella ne kait joutu miettii paljo taksi maksaa tms vai muistanko väärin. Nyt se rahalla pelailu on kai pois.

 

953/3553 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37561 kirjoitti:

Onko noi tummat pojat veljeksiä? Kun viime kaudella se v.tunleija hoki sitä bro:ta koko ajan eikä kait olleet oikeesti veljeksiä?

No kaikki  miehet ovat  bro heidän kulttuuritaustassaan, se tarkoittaa : kaveri, kuoma, jne, siis tyypillisesti mies, joka jakaa mielipiteet kaverinsa kanssa, ei siis mikää veli biologisessa mielessä.

Ok. Mulla on neljä veljeä ja he eivät puhu toisistaan veljinä eikä me tytötkään puhuta siskoista ja veljistä. Ihan nimillä puhutaan. 

909/3553 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noi tummat pojat veljeksiä? Kun viime kaudella se v.tunleija hoki sitä bro:ta koko ajan eikä kait olleet oikeesti veljeksiä?

908/3553 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metistä huomaa kuinka hemmoteltu hän on, heti palaa käämit jos asiat ei mene helposti. Ja miksi aikuinen nainen pyörii tuolla pikkuhousuissa.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.