Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäjä37561

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2941/3358 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista sanoo Waldo. Viiskybäset vois jo jättää nuorisokielen. Uusi sukupolvi tuntuu näyttävän tunteensa aika vahvasti kasvojen ilmeillä, sekä Roope että Ilta ovat usein ns. "monttu auki" kun jotain heidän mielestään hienoo tapahtuu.

2939/3358 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eini kaunis ikäisekseen, mutta ryppyinen rintavako paljastaa kyllä kypsyyden. Eikä siinä, kaikki me vanhenemme. 

Ryppyinen rintavako voisi olla Sensuurin biisi.

Ryppyinen rintavako kertoo vaan, että Eini on naamasta alaspäin luomu. Ei tarvi kettuilla kenenkään, on upeat raamit Einillä. Harvaa kuuskymppistä miehet kuolaa.

Eikä tarvitse kettuilla myöskään muista kommentoijista, " kun omat tissit ja kintut ei riitä esittelyyn " tms

Ryppyinen kaula, decoltee ja rintavako kuuluvat asiaan kun tulee ikää, kait niihin voi jotain täyteaineita yrittää mutta käytännössä ainut ratkaisu ovat poolopaita, huivit ja peittävämpi vaatetus. Tarkoitan että luomuja naiset ovat naamasta alaspäin ihonsa puolesta, tekotissit on sitten erikseen.

2599/3358 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta aina kun tämä Tuomas tulee semiakanhakkaajapaidassa ja tuulikone pöllyyttää hiuksia. Eikö vois saada esiintymään Linnan juhliin, tai ihan vaikka puol ysin uutisiin, en kyllästy koskaan, voisko tehdä tämmösen takkavideo tyylisen ratkaisun mitä oli kasarilla, vois laittaa päiväksi telkkariin pyörimään vähä niinku taustamusiikiksi.

2/36 |
12.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ihmisen juoda, ei se jano juomatta lopu.

992/3553 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo noista koirahyökkäyksistä ja koirapeloista jauhaminen. Ei liity ohjelmaan. Kukaan koira eikä kissa ei ole tässä ohjelmassa murissut tai hyökännyt kenenkään kimppuun.

Jokaisella on omat pelkonsa ja niiden kanssa on vaan pärjättävä. Se on elämänpelin henki. Jos pelkää tässä formastissa pelkää korkeita paikkoja, ahtaita tiloja, esiintymistä, käärmeitä, hämähäkkejä, koiria, rottia, vettä, pimeää, klovneja tai mitä ikinä, niin aina voi ottaa aikasakon. Pulinat pois.

P.S. Fobioihin saa myös apua terapiasta ja hypnoosista, jos fobia vaikuttaa häritsevästi elämään.

 Jani Sievisellä oli ahtaanpaikan tms. kammo, koska hänellä tuotti vaikeuksia mennä Krakovassa kaivoshissiin. Leealla oli vaikeuksia mennä arkkuun.  Kumpaakaan kisaaja ei nälvitty millään tavalla.  Mutta ku

Kellään ei varmaan ole Janista käsitystä että olis MIES, moneskohan vaimo ja liitto, naisetkin veti siellä sitä annosta mitä olikaan, nämä kasvissyöjät vegaanit what so ever eivät, oisko hyönteiset mitä? Jani laittoi akkansa siihen tehtävään. Jani käy varmaan snagarilla salaa kumppaniltaan ja rouva ihmettelee miksi on ketsupit rinnuksilla. 

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.