Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäjä37561

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

1152/2364 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toni Kohonen haistatti paskat koko systeemille ja lähti kotiin. Miehellä on kilpailu verissä, mutta Selvityjissä rangaistaan sitä joka pärjää.

Kyl mää sanon että tommosia miehiä ku Toni pitäis olla enemmän, ei mitään turhaa paskanjauhantaa, selfieitä ja hiusraidoitusta. 

1151/2364 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totahan vois jatkaa jos jollain on joku idea ( kansainvälinen formaatti, ei kysytä meiltä) silleen että nämä pudotetut jotka tuodaan Suomeen skabais ne muutamat päivät keskenään(?) . Muutama ekaksi pudotettu pääsis loppukarkeloihin, niinku vaikka Eino. No miksei Krisukin.

1140/2364 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilo Yli-Vainio oli joskus lapsuudessa kuuluisa mielenmuokkaaja. Kysykää isovanhemmilla, varmaan muistavat. Nyt tuli niin huono läppä että hävettää jo valmiiksi mutta sitähän tämä elämä on, häpeää alusta loppuun.

1130/2364 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37561 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sita osaa pelata kierosti. Se on nähty jo silloin kun osallistui petolliset ohjelmaan.

Sitalla on mahd luonne joka on periytynyt, ovat ulospäin miellyttäviä. Mun eka loma Thaimaassa joskus ysikytluvun lopussa (joka oli ihana); kun kysyttiin respassa jotain, jos joku oli vialla tai tarvittiin jotain niin ne hymyili ja sanoivat yes. Siellä oli sit mun kaverin ystävä joka oli asunut siellä vuosikausia niin hän sit sano että se niitten yes tarkoittaa vaan että kuuntelevat ja ovat paikalla, not anything else, Ritan on ehkä vaikee ymmärtää kun on tommonen halki poikki pinoon tyyppi.

No huhuh. Sita on kyllä ihan Suomessa kasvanut. Tosi ras** käytöstä

Melkoisen rasistinen asenne sulla, kirjoitinko että luonne olisi huono? Ja et voi väittää että Sita olisi normi lappilainen, ite oon pohjoisessa kasvanut ja kyllä se väki on melekosta junttisakkia keskimäärin, itseni mukaan lukien. Kyllähän Sitan luonne tulee jostain muualta kuin härmäläisestä äidistä, semmonen hienovaraisuus yms, sen takia jengi luulee että se on joku enkeli, niinku petollisissa.

 

1065/2364 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sita osaa pelata kierosti. Se on nähty jo silloin kun osallistui petolliset ohjelmaan.

Sitalla on mahd luonne joka on periytynyt, ovat ulospäin miellyttäviä. Mun eka loma Thaimaassa joskus ysikytluvun lopussa (joka oli ihana); kun kysyttiin respassa jotain, jos joku oli vialla tai tarvittiin jotain niin ne hymyili ja sanoivat yes. Siellä oli sit mun kaverin ystävä joka oli asunut siellä vuosikausia niin hän sit sano että se niitten yes tarkoittaa vaan että kuuntelevat ja ovat paikalla, not anything else, Ritan on ehkä vaikee ymmärtää kun on tommonen halki poikki pinoon tyyppi.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.