Käyttäjä37561
Seuratut keskustelut
Kommentit
Outoa että ihmiset kattoo tätä telkasta normi aikaan, sunnuntaina heti aamu kuus lävähtää mulla ruutu plus auki.
Älä lue jos katot illalla.
Ritalta aika marttyyrikonmenttia ikään kuin itse ei olisi pelannut. Kuvaa oli leikattu sen verran ettei selvinnyt tietääkö Sami että Sitalla on amuletti vai pelasivatko muuten. Koska jos Sami ei tiedä Sitan amuletista alkavat naiset ens jaksossa puhumaan Samille Sitan pudottamista ja pudottavat Samin. Muuten pudottavat Jennin. Toki riippuu kenellä on koskemattomuusamuletti. Sami ei koko geimiä voita, siellä on kohtuullisen katkera kööri katsomossa jos pääsevät päättämään.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37561 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37561 kirjoitti:
Ei oo todellista sanoo Waldo. Viiskybäset vois jo jättää nuorisokielen. Uusi sukupolvi tuntuu näyttävän tunteensa aika vahvasti kasvojen ilmeillä, sekä Roope että Ilta ovat usein ns. "monttu auki" kun jotain heidän mielestään hienoo tapahtuu.
Artisteinahan tonne mennään ja Marko Reijosen artistinimi on Waldo, joten mikä siinä nyt niin kovasti sua haittaa?
Kovasti ei haittaa mikään enkä tätä Waldoa minään suurena starbana pidä mutta vanha ukko puhuu ku teini: Ei oo todellista!
Ai, onko toi nykyään teinikieltä sanoa : Ei oo todellista. Kaikenlaiset sitä ihmisiä häiritseekin.
Näin olen luullut, tai jos ei ole niin kuitenkin samaa kategoriaa kuin lomalle lompsis, aikuisten oikeesti, all sprite yms. Waldo vaikuttaa ihan ok tyypiltä muuten. Ja en kyllä tunne ketään joka sanoisi ei oo todellista, näin aikuisten oikeesti. Ja teinit kai puhuu nykyään jollain lyhenteillä tai stileteillä, siinä olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37561 kirjoitti:
Ei oo todellista sanoo Waldo. Viiskybäset vois jo jättää nuorisokielen. Uusi sukupolvi tuntuu näyttävän tunteensa aika vahvasti kasvojen ilmeillä, sekä Roope että Ilta ovat usein ns. "monttu auki" kun jotain heidän mielestään hienoo tapahtuu.
Artisteinahan tonne mennään ja Marko Reijosen artistinimi on Waldo, joten mikä siinä nyt niin kovasti sua haittaa?
Kovasti ei haittaa mikään enkä tätä Waldoa minään suurena starbana pidä mutta vanha ukko puhuu ku teini: Ei oo todellista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Einin kohdalla mute. Tottakai tissit ja kintut esillä, vanhalla akalla
Siellä taas Pirjo- Liisa naama kiukusta punaisena raivoaa, kun samanikäinen Eini näyttää niin hyvältä ja itse näyttää lähinnä manaatilta.
Väärin arvasit iän ja kuvauksen 😁
Ah, ja nimikin meni väärin 😁
Joku Jorma- Pentti kattoo Einiä, tumputtaa ja vetää eilisiä keskikaljatölkin pohjia. Kyllä Eini on ihan jees mutta ei nyt sentään mikään missi, rauhotu.
No on hassu ajatus kyllä sulla. Mitä sä siellä tekisit ylipainoisena taikka eläkeläisenä ja ennen kaikkea nobodyna. Yhtä paljon ku vaikka minä. Vesa Keskinen vois järjestää meille sellasia Max 24 h kestäviä Kyläkaupan Selviytyjät tyyppisiä tositeevee ohjelmia, tyyliin laitetaan tavaratalosta valot pois ja katotaan kuka osaa nopeiten ulos, kuka kestää pisimpään maito kaapissa/pakastevarastossa jne..Saa lainata.