Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäjä37561

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2837/8007 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uotila oli selkeästi huonoin tanssija, oikea pari tippui kisasta.

T.Sonja

Eka jakson jälkeen aattelin että Sami olis 3. Tai ainakin sijoilla 3-5. Pieni saukko eli Saukkonen on luonnossa pieni vikkelä eläin, eiköhän Saukkonen vielä ohjelman edetessä löydä varsinaisen luonteensa. Toi Isaak on kyllä jotain käsittämätöntä, saattaa vaikka voittaa koko skaban. 

2682/8007 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö nämä kansalaisten pisteet unohtaa kokonaan tästä formaatista koska kansa näköjään on tyhmää. Samihan oli oikeesti parempi kuin moni noista ja en siis muuten ole hänen faninsa kun en ole seurannut Salkkareita. Tai sit vois oikeesti tehdä sellasen protestin että KAIKKI äänestetään Saukkosta niin että se voittaa. Katotaan voiko kansa oikeesti vaikuttaa? Paljonkohan tuo äänestys maksaa? Kansalaisaloite Saukon puolesta!

706/2364 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä veikkaatte, että näiden jaksojen perusteella voittaa?

Itellä Viivi on ollu yks ennakkosuosikki mut en tiiä et tuleeko se pääsee kui pitkälle. En oo ihan saanu kiinni sen liitoista. Se on vaihtanu jo nii monesti leiriä ni onkohan sillä enää sellasta ydinliittoa minkä suojassa päästä eteenpäin? Sitan kanssa sil vissii oli mutta pelaavat miltei koko ajan eri heimoissa.

Siehä kirjotat iha niiku Sita puhhuu. Oot sie Sita? 

704/2364 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä veikkaatte, että näiden jaksojen perusteella voittaa?

Itellä Viivi on ollu yks ennakkosuosikki mut en tiiä et tuleeko se pääsee kui pitkälle. En oo ihan saanu kiinni sen liitoista. Se on vaihtanu jo nii monesti leiriä ni onkohan sillä enää sellasta ydinliittoa minkä suojassa päästä eteenpäin? Sitan kanssa sil vissii oli mutta pelaavat miltei koko ajan eri heimoissa.

Eiköhän Sitan kanssa "liiton" tehneet tiedä mikä on naisiaan, vitsillä ja läpällä -tyyppi. Mie ku oon se universumin keskipiste, mie vain.

702/2364 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan voittajiksi Ritaa tai Renwallia, toisaalta kun parhaat halutaan pois tieltä niin ehkäpä voittaja on MIKA! Olis hauskaa, ihan symppis tyyppi.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.