Käyttäjä37561
Seuratut keskustelut
Kommentit
Laiskat ne töitään laskee. - Vanha suomalainen sananlasku -
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuli myös Seinäjoen parin miehestä mieleen, että onko jokin lievä älyllinen kehitysvamma. Todella symppiksiä kyllä olivat! Toivottavasti saavat kaikesta huolimatta pian töitä.
Naisesta tuli mieleen että olisiko joku anoreksia tms. Aikuinen nainen ja osti sellasen tosi tiukan paidan/paitamekon, ei pue liian pienet vaatteet laihaakaan.
Kukapa ei haluis elää kuin Richter, mä ainakin. Sen verran polttaa puuta että saattaa Elokapina tehdä jonkun attentaatin tiluksilleen. Turvakamerat nauhoittamaan! Enkä ole Raija Pelli.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37561 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Suomessa saadaan harmittomasta viihdeohjelmasta näinkin kitkerä ja pahoinvoiva ketju. :D
Kokeilkaas vetää välillä täälläkin ilon kautta niin kuin tanssitjatkin tekee :D
Iloista syksyä!
TTK:n "ongelma" on ehkä se, että ihmiset eivät osaa päättää onko kyseessä viihdeohjelma vai tanssikilpailu. Tämä on ihan ymmärrettävää, koska toisaalta mukana on tuomaristo, joka arvioi ja antaa pisteitä tanssijoille ihan ammattimaisin perustein, ja toisaalta tv:n katsojat, jotka äänestävät omaa suosikkiaan tämän suorituksen tasosta riippumatta.
Vain Suomessa? Kuinka monessa maassa olet seurannut ohjelmaa? Niin että olet osannut maan kielen ja kulttuurin?
No hah vaikka britit ja aussit prkl! Seuraa sinäkin!Melekonen kosmopoliitti olet!
Sama homma kuin naiset kiinnostuu jännämiehistä.