Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäjä37561

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

698/2364 |
29.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v*ttu. Toni putos.

Kyllä harmitti. Ei se ois ehkä ollu ees putoomassa, ehkä Reettaa ois emännät äänestäneet, vai oisko ollu Mika. Ryhdikäs lähtö mutta katsojille varmasti pettymys. Toisaalta tällä kaudella on tippunut se jonka nimeä ei ole pahemmin mainittu, outo päätös tuotannolta vai saako nää leikkaajat ees tehdä muuta kuin mitä Amerikaasta määrätään.

19/78 |
28.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus noita stadin bimboja, vanhemmat ja isovanhemmat varmaan böndeltä ja ollaan niin Stadilaisia. Herran aika kuinka noloja. Onneksi böndet meni jatkoon. 

706/2297 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetäänkö ulkonäköarvostelu pois, on kuitenkin monta jaksoo vielä tulossa. Mielen rumuus on sitten eri asia. Eihän se Hantta Krausekaan mikään kedon kaunein kukkanen ole mutta jos olis vielä tuolla niin haukuttasko sen ulkonäköä? Ajattelin että ei mutta saattaa saada hirveetä ruoskaa?

697/2297 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on aika hirveää miten tollaset työkseen paljon puhuvat ihmiset vaan yrittää jyrää Miisan yli. Luulisi noilla olevan äidillinen asenne Miisaa kohtaan, mutta ovat ihan hirveitä. Poliitikkona eivät anna hyvää vaikutelmaa itsestään. Arvot, miten käyttäydytään muita kohti on olemattomat.

Fatim on syntynyt 86. Miisa on syntynyt 92. Ei niillä kovin suuri ikäero ole. :D

No ei uskos.

696/2297 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyppään nyt hieman asiasta toiseen. Oliko niin että Petollisista tulis vielä uusi kausi tämän jälkeen? Olin näkevinäni siitä maininnan täällä?

Näin joku tiesi kertoa, että kautta 3 oltais kuvaamassa.

Mun puolesta näitä sais tulla jatkuvalla syötöllä, on niin viihdyttävää, selviytyjät toinen formaatti, muita tositeeveitä en ole vielä osannut kattoo. Ai niin farmi on kiva, miksei missään ole 1. kautta? Onko joku tekijänoikeusjuttu? 

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.