Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäjä37561

Seurattavat (0) Seuraajat (0)

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

2857/8007 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se Arja voi mitään sanoa ettei päästä karmeaa naurua päälle. Porukat vaikeana ympärillä.

Nuoren Arjan naurua pystyi kuuntelemaan paremmin.

Päälle jäänyt maneeri. Luulee, että ihmiset haluavat hänet edelleen iloisena nauravana Arjana. No ei halua.

Saattaa olla vähän hysteerisen ja maanisen kuulosta mutta Matti tykkää, vai oliko se Riitta Väisänen.

 

2847/8007 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sutu Markkanen (Kaikkonen ja Frangen) olisi tanssinopettajana tässä nykyisessä ilmapiirissä niin sais niin paljon paskaa päälleen, täällä jotkut kertoo et miksi verrata itteensä toisiin mutta vaikkei itte vertaiskaan niin kyllä yleisö sen tekee. 

2845/8007 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa saadaan harmittomasta viihdeohjelmasta näinkin kitkerä ja pahoinvoiva ketju. :D

Kokeilkaas vetää välillä täälläkin ilon kautta niin kuin tanssitjatkin tekee :D

Iloista syksyä!

TTK:n "ongelma" on ehkä se, että ihmiset eivät osaa päättää onko kyseessä viihdeohjelma vai tanssikilpailu. Tämä on ihan ymmärrettävää, koska toisaalta mukana on tuomaristo, joka arvioi ja antaa pisteitä tanssijoille ihan ammattimaisin perustein, ja toisaalta tv:n katsojat, jotka äänestävät omaa suosikkiaan tämän suorituksen tasosta riippumatta.

Vain Suomessa? Kuinka monessa maassa olet seurannut ohjelmaa? Niin että olet osannut maan kielen ja kulttuurin? 

 

2844/8007 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä37561 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ihmettelen niitä Niinan asuja. Tekevät hänestä tahallaan isomman näköisen. Treeneissä näytti olevan ihan sutjakka kroppa hänellä kuitenkin kun oli t-paita ja sortsit. 

Pitääkö joka ikisen asun vain hoikentaa. Kaikki variaatiot, römpsyt, liehukkeet, koristeet pois, koska jokaisen pitää näyttää kapoiselta. Kyllä tähän muutenkin isompikokoisempia naisia myös mukaan mahtuu, ei ole vain hoikkien ohjelma.

 

Totta tuokin, eihän asujen mikään pakko ole hoikentaa, vaikka hoikkuutta nykyään ihannoidaankin.

Linnea on niin hoikka että joka ikinen naisosallistuja tuntee itsensä isoksi. Se Pernillakin näyttäs kuulantyöntäjältä Linnean rinnalla, se

Ei pidäkään verrata itseään muihin mutta kuinka moni siinä onnistuu? 

2840/8007 |
30.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ihmettelen niitä Niinan asuja. Tekevät hänestä tahallaan isomman näköisen. Treeneissä näytti olevan ihan sutjakka kroppa hänellä kuitenkin kun oli t-paita ja sortsit. 

Pitääkö joka ikisen asun vain hoikentaa. Kaikki variaatiot, römpsyt, liehukkeet, koristeet pois, koska jokaisen pitää näyttää kapoiselta. Kyllä tähän muutenkin isompikokoisempia naisia myös mukaan mahtuu, ei ole vain hoikkien ohjelma.

 

Totta tuokin, eihän asujen mikään pakko ole hoikentaa, vaikka hoikkuutta nykyään ihannoidaankin.

Linnea on niin hoikka että joka ikinen naisosallistuja tuntee itsensä isoksi. Se Pernillakin näyttäs kuulantyöntäjältä Linnean rinnalla, semmosta se vaan nyt on.

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.