Käyttäjä37561
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Dan sanoo että hän on alunperin uskollinen. Harmi kun karkotettiin. Eikö Jannekaan yrittänyt pelastaa?
Ei. Kumpikaan ei olisi halunnut pudottaa nyt Dania, mutta kun he pöydässä huomasivat, että Danin nimi on tulossa moneen tauluun, eivät he oikein muuta voineet kuin kirjoittaa itsekin. Olisi ollut turhan epäilyttävää puolustaa tai äänestää jotakuta muuta. Ja sitäpaitsi olihan se kuitenkin sitä mihin he pyrkivät, vähentämään petollisten määrää omasta joukostaan. Cristalkin lopussa kameralle sanoi, että hänen oli tarkoitus Dan pudottaa viimeisessä pöydässä, mutta nyt ei vielä pitänyt.
Kaikki kirjoittavat epäillyn nimen ennen kuin yksikään näyttää omansa. Jannella ei ollut vaihtoehtoa koska olis jääny kiinni, christalkin kai oli saanu hajun Danin lähdöstä.
Tyhmyys tuntuu lisääntyvän päivä päivältä, jengi ei mieti asioita, kunhan pälättävät menemään.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37561 kirjoitti:
Voisko johtua vaikka siitä että ajattelevat omilla aivoillaan. Suomalaiset vois viedä sitä jälkikasvuaan oikeille hautausmaille missä on isovanhempia tai sukulaisia. Ettei tartte leikkiä jotain luurankoleikkejä, ja muuta mystistä horror tuonpuoleista leludraamaa. Nämä pennut ei sitten kuitenkaan aikanaan haluu lähtee sen mummon hautajaisiin kun just on jonku frendin tuparit.
Tässä sitä on oikein juhlaa suomalaisittain, juhlitaan ymällä hautausmaalla.
Kyllä on heikkoa ihmisten sivistyneisyys. Hyvää Halloweenia kaikille herran tertuille, teistä tulee loistavia hoitajia omille vanhemmillenne sitten aikoinaan, sivistyneisyyttä monessa polvessa.
Voisko johtua vaikka siitä että ajattelevat omilla aivoillaan. Suomalaiset vois viedä sitä jälkikasvuaan oikeille hautausmaille missä on isovanhempia tai sukulaisia. Ettei tartte leikkiä jotain luurankoleikkejä, ja muuta mystistä horror tuonpuoleista leludraamaa. Nämä pennut ei sitten kuitenkaan aikanaan haluu lähtee sen mummon hautajaisiin kun just on jonku frendin tuparit.
Jos petolliset eivät voita yhdessä niin voittaja on Janne. Tosi outo tyyppi ihan teflon.