Käyttäjä37561
Seuratut keskustelut
Kommentit
Onko se Jounin kaupan rouva jo pudonnut?
Vierailija kirjoitti:
Jos Janne ikinä on mukana muussa ohjelmassa esim Farmi, selviytyjät , niin tarketti taitaa olla jo selässä, kun muut osallistujat ovat nähneet hänet petolisissa.
On todella taitava junailleen asioita.
Ei hän edes puhu pyöreässä pöydässä mitään. Hän syöttää vain sinne tänne ajatuksia, jotka paisuvat. Pudottaakohan vielä Cristalin-kin.
Ei farmi oo kimppajuonittelua, siellä pitää vähän ansaita kunnioitusta. Se yx seurapiiripissis Helena Lindgren lähti kun joutu nukkuu ladossa, sitä ennen hakkasi pari naulaa pöytään. Lähti itkee ja juomaan skumppaa Uotisen luo.
Käyttäjä37561 kirjoitti:
Ehkä tulevaisuudessa tommoset hahmot niinku äijämies Nikula ja ihmemies christal jäävät pois kun ovat niin ilmeisiä ettei kukaan epäile, tai sit niitä on vaan enemmän jatkossa? Seuraavalle kaudelle pesäpallomies ja jokeriäijä Selviytyjistä! Ois hauskaa. Ja Juha Mieto ois kyllä ihan paras.
Ai että ku mä rakastuin omaan ideaani, urheilijaksi, Jutila, Jauhojärvi yms. No kansainvälinen formaatti ei kai sallisi, Äkkijyrkkä ehkä sekaan...
Ehkä tulevaisuudessa tommoset hahmot niinku äijämies Nikula ja ihmemies christal jäävät pois kun ovat niin ilmeisiä ettei kukaan epäile, tai sit niitä on vaan enemmän jatkossa? Seuraavalle kaudelle pesäpallomies ja jokeriäijä Selviytyjistä! Ois hauskaa. Ja Juha Mieto ois kyllä ihan paras.
Vaikka tuolla laulas möree miesääni niin Veitola vastaa Koutaniemi, mun frendi, mä katos oon piireissä, maalaisten piireissä nääs.