Käyttäjä37561
Seuratut keskustelut
Kommentit
Rita voi yrittää päästä/päästä pitkälle mutta kun ne on ne kanssakilpailijat jotka tekevät lopullisen päätöksen niin ei mitään tsäänssii, ei tuolla luonteella. Sita tippuu kohta, Jenni kans. Kukaan näistä lampaista ei uskalla käydä jokeritähden kimppuun. En ihmettelis vaikka lopussa olisi Mika ja näyttelijänainen, tämä savonlahja moottoriturpa on pudonnut ennen sitä.
Perunoita ja kananmunia, spydäri on hyvää.
Pieni sipuli, paista miedolla lämmöllä makkaroiden kanssa niin et tarvi rasvaa. Perunoita ja sekavihannespussi saat makkarakeiton, lihaliemikuutio ei haittaa.
Shirley ja Sita ovat ketjuja tyyppejä, me maatiaissuomalaiset ei vielä taivuta oikeeseen peliin, ylipäätään missään.
Lainaan omaa kommenttiani, Mikael ei näköjään ota ns mitään kantaa mihinkään. Ehkä lopussa ovat Mika ja Mikael, miten valita kahden ns hyvän sielun välillä? Kyllä Mikael voittaa jos naiset ja Sami ei saa sitä ulos, nyt Mikael on Samin first target, naiset uskoo Samiin kuin johonkin lahkojohtajaan, he eivät ole uhka Samille.