Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user Kaffebulla

Kaffebulla

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

87/136 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Tutustumisen aluksi olen kertonut, että haluan tutustua ennen intiimille tasolle siirtymistä. Jotkut miehet lopettavat suoraan tässä vaiheessa. Osa kertoo olevansa kiinnostuneita ja haluavat tutustua. Kuitenkin 1-2 kuukauden tapailun jälkeen huomaan, että minä olen kuuntelemalla ja kysymällä saanut paljon tietoa miehen perheestä, kavereista, työstä ja harrastuksista. Tuossa vaiheessa tajuan, että mies ei tiedä minusta mitään eikä ole kysellyt mistään. Kysymyksenä miehen taholta, miten päiväsi on mennyt. Kerrot tarkemmin tai vähän suppeammin, ei tarkentavia kysymyksiä mieheltä. Kun haluat päättää tutustumisen vedoten siihen, että mies ei vaikuta kiinnostuneelta, selitykseksi sitten väsymys, työkiireet jne. Kuitenkin on jaksanut ja kerennyt omista asioistaan jutella. Onneksi en ole koskaan niin päätä pahkaa ihastunut, että olisi jäänyt miehen kiinnostuksen puute huomaamatta. Sitä oikeaa ei vielä ole tullut vastaan.

Miten tämä sinun strategia on mielestäsi toiminut? Onko se johtanut haluttuun lopputulokseen?

🇺🇦🇮🇱

58/136 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ihmettelen, että miten te naiset voitte itse tietää haluavanne vakavan suhteen, jos edes seksiä ei ole harrastettu?

Itse olen aina harrastanut seksiä ensin ja katsellut vasta sitten, kiinnostaako oikeasti. Miksi se pitäisi etukäteen tietää? Seksi voi olla huonoa. 

🇺🇦🇮🇱

42/44 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisältääkö elokuva henkistä tai fyysistä väkivaltaa? 8 vuotiaan kanssa  voisiko yhdessä katsoa? On kova Jackson-fani ja ikä ei riitä leffateatteriin mutta jos ostaisi kun tulee. 

Hyvin voi lasten kanssa mennä. Oli hyvä elokuva.

🇺🇦🇮🇱

827/845 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä saa tuosta kuvaa että Kauko sanoisi tuon olevan naisten syytä. 

En minäkään. Pikemminkin tuli kuva, että kun kustantamo hylkäsi kirjan, Kauko kuvitteli että se johtui panokohtauksesta ja että nuoret naislukijat eivät tästä tykänneet.
Defenssi. Ei kestänyt sitä, että kirja ei kelvannut, se piti selittää jotenkin itselle suotuisasti.

🇺🇦🇮🇱

41/69 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan kohde ole myynnissä, mutta kylllä siellä vuosikorjaukset tehdään. Oikeastaan olisi suunnitteilla niinkin iso homma että pitäisi saada vuokralainen kokonaan pihalle, mutta tuota työtä voi lykätä hyvinkin vielä 10 vuotta.

No täällä on ruvettu vaatimaan, että teen ihan omistajalle kuuluvia asioita. Joita en tietenkään vuokralaisena ole edes oikeutettu tekemään.

Eli mitä? 

Esim. Selvittelemään jotain tontin rajoja naapurin kanssa, joka omistaa oman kiinteistönsä.

Ei sinun tarvitse tuollaisia asioita selvitellä, anna olla.

🇺🇦🇮🇱

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.