Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Entisaikaan lapset saatiin parikymppisenä ja isovanhemmat olivat 40-50 ikäisiä. Vähän eri asia. Nykyään kaikki uupuvat kun kukaan ei jaksa mitään.
🇺🇦🇮🇱
Oliko lapsilla itkuntuhruiset silmät?
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Wahlrosilta unohtuu tuossa jostain syystä se että Trumpin veronalennuspolitiikka lisää USA:n velkaantumista valtavasti jo entisen velan päälle.
Jenkeissä velkaraha pistetään investointeihin. Suomessa velka on syömävelkaa. Siinä on se ero.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Tuo 15-20 astetta välillä sataen on oikein hyvä sää. Energiatasot ovat tapissa ja jaksaa puuhailla kaikenlaista.
Samaa mieltä. Mua ei haittaisi, vaikka koko kesän olisi tällainen ilma. Puutarha saa vettä ja viileässä tuulisessa säässä on kiva puuhailla ulkona.
🇺🇦🇮🇱
Kuka haluaa olla rajaton anoppi? Kun niistä on valitettu niin hirveästi. Tekevät kaiken väärin ja ovat narsisteja.
Onneksi itsellä ei ole lapsia eikä lapsenlapsia.
🇺🇦🇮🇱