Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Profile picture for user Kaffebulla

Kaffebulla

Seuratut keskustelut

Seuratut keskustelut tulevat tähän näkyviin.

Kommentit

38/86 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinkin on rikas kaupunki, sillä on varaa.

Nooh, helsingissä lienee koko Suomen tyhmimmät kuntapäättäjät, kun teidän touhuja seuraa täältä maakunnasta.

Landella ollaan kateita meidän vihreille päättäjille. Puolet vuodesta sillalla menee vain raitiovaunu 5min välein, joka toisella kerralla toiseen suuntaan ja 5min päästä toiseen suuntaan. Ylpeä helsinkiläinen, ei edes Lontoolla tai Pariisilla ole varaa moiseen.

Juu kyllä me Suomessa ollaan rikkaita! Kyllä ne nyt Lontoossa ja Pariisissa on meille kateellisia! Rahaa on! 

🇺🇦🇮🇱

28/162 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noissa kehotuksissa ajatella yksilön tilannetta saati kokonaisuutta. Kunhan puhutaan vain naisen biologiasta, jolle koko lastenteko perustuu.

Saman havainnon tehnyt. Ilmiöstä ei puhuta yhtään laajemmalla tasolla, vaan tästä tehdään nyt joku naisten ongelma.

🇺🇦🇮🇱

24/162 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jopa 30-vuotiaana"..😄 se on kuule viimeinen hetki sillon rutistaa jonkun munista mömmöt pihalle jos meinaa äidiksi vielä tulla. Turha on kuvitella että miehet ikääntyessä paranisi, sekä sperma mätänee että aivot. 

Ihmisen kuuluisi lisääntyä parikymppisenä, eli 20-29 vuotiaana, sekä naisten että miesten. Eikä niin kauheasti miettiä toisarvoisia asioita, elämä jatkuu äitinäkin, ja vaikkei se lasten isä olisi ridge Forrester. Parempi kun nuoret kasvaa yhdessä vanhemmuuteen ja lapset kuuluu luontevasti elämään jo alkupuolella, aikuisuutta, eikä niin että että keski-iässä ajatellaan olevan sopiva aika saada lapsi, kun värkit ei enää toimi ja oikeasti kuuluisi ootella jo lapsenlasta. 

En kyllä ymmärrä tällaista  pakkolisääntymisen mentaliteettia ollenkaan. Miksi sellaisten ihmisten pitäisi hankkia lapsia, jotka eivät sitä halua, tai eivät ole siihen valmiita?

Väestö pitäisi muutenkin globaalisti saada pienenemään reippaasti. Maapallolla nimenomaan nuoria ihmisiä on liikaa eli väestöpyramidin jalusta on valtavan leveä. Vanhukset kuolevat pian pois, eli he eivät ole ongelma. Ongelma on nuoret ihmiset, joita on aivan liikaa ja jotka tulevat elämään pitkään. On globaali ilmiö, ettei töitä riitä kaikille. Myös luononvarat ja tila ovat loppumassa.

🇺🇦🇮🇱

20/162 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa miehet on halukkaampia perheen perustamiseen kuin naiset.

Tilastojen mukaan näin ei ole. Tsekkaa esim. Väestöliiton perhebarometri

🇺🇦🇮🇱

1/8 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vahvasti kirjolla oleva, lievästi kehitysvammainen tms.

🇺🇦🇮🇱

Aktiivisuus

Ei tapahtumia.