Kaffebulla
Seuratut keskustelut
Kommentit
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tuosta suhteesta pidemmän päälle mitään koska Ritu on tuollainen vanhemmanpuoleinen, ei erityisen kaunis ja pikkupojan kroppainen ja Hannu tuollainen iso ja komea karpaasi. Ritu tykkää juhlia tyttöjen kanssa ja nauttia alkoholia ja Hannulla taas ollut joskus ongelmia alkoholin kanssa ja yrittää laittaa terveelliset elämäntavat nykyään etusijalle. Kertoikin stoorissa samaan aikaan kun Ritu oli alkanut pämppäämisen jo afterskiissä ja jatkoi Ihkussa juhlimista tappiin saakka, niin Hannu juo aamukahvia ja kirjoitus että rutiinit on tärkeää myös viikonloppuna että herää aina samaan aikaan ja että ei käytä alkoholia. Että se on hyvinvointia. Laittoi vielä linkin Janni Hussin saarnaan siitä että ihmisen pitää osata olla myös yksin.
Aina ei tosiaankaan riitä jos nainen on urheilullinen jos sitten vastapainoksi kova juhlimaan ja käyttämään alkoholia.
Ai että sellaisia postauksia! No tuosta voi jo päätellä missä jamassa suhde on.
Millä tämä pikkarainen muuten elättää itsensä? Taitaa olla ulosotot päällä eikä työpaikasta tietoakaan. Asuuko tämän muijan luona vai?
🇺🇦🇮🇱
Hyviä uudistuksia. Vauhdittaisi asuntokauppaa todella paljon tuo varainsiirtoveron poisto, toivottavasti menee läpi!
Erityisen iloinen olen eläkeläisten puolesta, jos kotitalousvähennystä korotetaan. He käyttävät palveluita paljon, kuten kotisiivoukseen ym. Tämä tulee luomaan myös palvelualoilla työpaikkoja.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Ketään ei suudella vastoin toisen tahtoa, tarvitseeko tätä edes perustella? Suudellessa voit tartuttaa vaikka herpeksen.
Eikö tämä nyt ole ihan peruskauraa? Onko oikeasti jokin tarve korostaa asiaa? Eikö riitä että todetaan ettei ketään saa ahdistella tai häiriköidä ja todetaan, että myös liiallinen tuijotus on häiritsevää.
Ilmaisutapa on mielestäni jotenkin miehiä alentavaa. Ikään kuin ei olisi kyse ihmisistä, joilla oletetaan olevan normaali ymmärryskyky. En ihmettele, jos saa aikaan kummallista vastakkain asettelua.
No jos tätä ketjua luet, niin huomaat, että kyllä se on monelle miehelle ollut vaikea asia ymmärtää. Aika yllättävänkin vaikea. Uskon, että 90% miehistä on normaaleja, mutta siellä on ehkä se 10% niitä mätämunia jotka pilaavat illan kaikilta.
Mun nuoruudessa ysärillä ne oli näitä jotka joi liikaa, kourivat kaikkia ja lopulta kannettiin ulos kun olivat kierroksensa jälkeen pissanneet housuunsa ja sammuneet pöytään.
Nykyään peli on raaistunut ja ainakin Helsingissä on ns. muualta tulleita ja tyrmäystippoja. Ei ihme, ettei nuoret naiset enää käy yökerhoissa.
🇺🇦🇮🇱
Ketään ei suudella vastoin toisen tahtoa, tarvitseeko tätä edes perustella? Suudellessa voit tartuttaa vaikka herpeksen.
🇺🇦🇮🇱
Ei taida olla Ritulla syömiset ongelmana vaan pikemminkin juomiset 😁
🇺🇦🇮🇱